וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם חשבו שאנחנו מתים. זו הייתה מלכודת": מאחורי המהפך של ריאל

אנצ'לוטי הנרגש רקד ושר על הדשא ("הסגל הכי טוב שהיה לי בקריירה"), בלינגהאם לא האמין ("יש משהו אחר במועדון הזה"), שחקני העבר הצדיעו, וחוסלו, "הנס הנצחי", מסמל את המהפך האמיתי. הקולות והתמונות מאחורי המהפך של ריאל: "זה לא מזל, זו מקצוענות"

שערי השבוע של ערוצי ספורט1/ספורט1

ריאל מדריד עשתה את זה שוב: אלופת ספרד הייתה על סף הדחה מליגת האלופות כשפיגרה בבית מול באיירן מינכן, אבל שני שערים של חוסלו בדקות ה-88 וה-91 הצליחו להפוך ל-1:2 דרמטי בגומלין של חצי הגמר. "הנס הנצחי", כינו זאת ב"אס" הספרדי, ואפשר להבין למה: ריאל תמיד יודעת לשלוף את ה"נס", עם הרוח הווינרית של הברנבאו שסוחפת את המועדון לניצחון.

אדוארדו קמאבינגה עם ג'וד בלינגהאם שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
הולכים על ה-15. ריאל/רויטרס
אנטוניו רודיגר ריאל מדריד. רויטרס
קסם הברנבאו. רודיגר/רויטרס

זה היה ניצחון בסגנון ריאל מדריד: חילופים מופלאים של קרלו אנצ'לוטי, טעות שקורית נגד כל הסיכויים (השמטה נדירה של מנואל נוייר בדקה ה-88, אחרי משחק כמעט מושלם), ובסופו של דבר שער ניצחון בתוספת הזמן שארגנו שלושה שחקנים משניים: נאצ'ו מסר לרודיגר, שבישל לחוסלו.

ואם זה לא מספיק, הווינריות של ריאל מדריד באה לידי ביטוי בשנייה האחרונה, כשבאיירן מינכן כבשה שער שוויון, אבל השופט פסל אותו בגלל נבדל, שנוי במחלוקת, כאשר ה-VAR כלל לא בדק את האירוע מפני שהשופט מיהר לשרוק לנבדל אחרי הרמת הדגל של הקוון.

כצפוי, חוסלו הפך לגיבור. לריאל יש שורה ארוכה של כוכבים מפורסמים, אבל דווקא חוסלו הכריע, חלוץ שהושאל מאספניול אחרי שירדה לליגה השנייה. אבל האינטרנט זוכר הכל, כולל תמונה של חוסלו בשנת 2022 נוסע לפריז לצפות בגמר של ריאל כאוהד - וב-2024 מעלה אותה כמנצח הגדול.

עוד בוואלה!

בבאיירן זועמים: "זו בושה. להם נתנו להמשיך, אז למה לנו לא?"

לכתבה המלאה

צפו באנצ'לוטי שר את ההמנון

ייתכן שריאל בטוחה מדי לקראת הגמר מול דורטמונד, עם חולצות שכתוב עליהן "הדרך ל-15" (גביע אירופי 15 של המועדון), אבל אפשר להבין למה. אפילו סרחיו ראמוס, שחקן העבר של ריאל, ידע להעריך את ההישג. "עד השריקה האחרונה", כתב ראמוס, "ברכות ריאל, עוד גמר!!". גארת' בייל שמח עם קבוצתו הקודמת וצייץ: "נתראה בוומבלי". ויניסיוס אמר: "אני חושב שהאוהדים שלנו והמשפחות כבר לא יכולים לעמוד בזה, עם כל השערים המאוחרים".

הברזילאי התגאה בסיום: "זו ריאל מדריד, הקבוצה הזו עשתה את זה כל כך הרבה פעמים. אנחנו תמיד מאמינים בעצמנו וזה קרה שוב הפעם. בבית אנחנו מרגישים את האחדות וזה תמיד עושה את ההבדל, אני יורד לעשות הגנה בלי היסוס. עלינו לעוד גמר, עכשיו אנחנו הולכים על ה-15. התמזל מזלי לשחק עם החולצה הזו, לייצג את ריאל מדריד".

אנצ'לוטי נשאל מה הכריע את המשחק: "האווירה, האצטדיון, האוהדים, וגם הכדורגל שלנו. לא איבדנו את הראש, היינו טובים מול יריבה חזקה מאוד. בסופו של דבר הייתה גם ההיסטוריה, האופי שלנו, השחקנים שכבר עשו את זה בעבר עם הניסיון שלהם, באצטדיון הזה, בעוד ערב מיוחד.

"צריך להגיד את האמת, שיחקנו טוב, היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש, שלטנו, ובסוף היה לנו את הכוח לחזור אחרי שהם כבשו. זה שוב קרה כאן, זה כבר רגיל שאנחנו מצליחים לחזור בזכות הקהל הזה בברנבאו.

"האמנו כל הזמן, גם במשחק הראשון. היו לנו הרבה אנרגיות בסיום. אני נהנה מאוד. עד הגמר מצפים לנו ימים יפים עם האוהדים, לחגוג את האליפות. המנטליות של השחקנים מדהימה, אני אסיר תודה לעבודה הקשה שלהם, זה הסגל הכי טוב שהיה לי בקריירה".

לאחר מכן אמר אנצ'לוטי בחיוך ל"אל צ'ירינגיטו" ש"הם חשבו שאנחנו כבר מתים, אבל זו הייתה מלכודת".

"הקפטן הגדול שלנו הוא פלורנטינו פרס. כולנו החיילים שלו", הוסיף אנצ'לוטי אחרי שתועד מתחבק עם נשיא ריאל בחדר ההלבשה, ברגע שממחיש את האמון בין השניים. לדבריו של אנצ'לוטי, "חווינו בעיות מכל מיני סוגים העונה - לא רק הפציעות של קורטואה, מילטאו ואלאבה. איבדנו את ויניסיוס לחודשיים, גם קמאבינגה וטשואמני נעדרו תקופות ארוכות, אבל לא התלוננו אפילו פעם אחת, והנה, תראו אותנו עכשיו", התגאה המאמן.

ג'וד בלינגהאם מסביר שמאחורי ה"מזל" ממנו נהנית ריאל כביכול, עומדת הרבה נחישות ועבודה קשה. "הדבר היפה בכל הסיפור הזה, הוא שהמקצוענות של שחקנים שלנו מדי יום, משתלמים במשחקים כאלה. חוסלו נכנס בשלב מאוחר, אבל בתחושה זה כאילו הוא שיחק כל המשחק. הוא עלה מוכן מאוד כדי לקחת את ההזדמנויות שלו. כל מי שעלה מהספסל הבריק. יש משהו מיוחד במועדון הזה, שגורם לזה לקרות שוב ושוב. אני יודע שאף פעם לא זוכים בתארים עם 11 שחקנים. אם אתה רוצה להגיע רחוק, אתה זקוק ל-25 שחקנים טובים שעולים למגרש ויודעים לעשות את העבודה. לשמחתי, יש לנו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully