וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה קורה הרבה במדריד": באיירן זועמת, ולא מקבלת את ההתנצלות

דה ליכט התייחס לפסילת השער שלו בדקה ה-103 ("הקוון אמר לי, טעיתי"), מולר רתח: "למה הוא שרק כל כך מהר? חוויתי את זה כאן כבר". רצף התארים נעצר, קיין מתוסכל, טוכל: "הטעות של נוייר שינתה את המשחק. השופטים מושפעים בברנבאו, הם הפרו החוקים"

שערי השבוע של ערוצי ספורט1/ספורט1

באיירן מינכן כבר הריחה גמר כל-גרמני בשחזור אותו גמר מ-2013 באיצטדיון וומבלי, שם ניצחו 1:2 את בורוסיה דורטמונד בתום דרמה גדולה, אבל הערב (רביעי) היא חוותה חוויה הפוכה עם הפסד בתוצאה זהה לריאל מדריד בגומלין חצי גמר ליגת האלופות. אלפונסו דייויס כבר העניק יתרון מדהים לאורחת מגרמניה, אך חוסלו המחליף כבש צמד בזק תוך שלוש דקות והעלה את שיאנית הזכיות במפעל לגמר נוסף על חשבונה.

לקראת סיום תוספת הזמן, מתייס דה ליכט כבר כבש את שער השוויון שהיה כופה הארכה, אך שריקה מוקדמת מדי של שימון מרצ'יניאק פסלה את השער במהלך מעורר מחלוקת שגרר זעם רב בקרב שחקני באיירן והספסל הבווארי. ההפסד הערב קבע כי הקבוצה של תומאס טוכל תסיים את העונה ללא תואר בפעם הראשונה מאז עונת 2011/12, אז היא דווקא ניצחה את ריאל בדרך לגמר, שם הפסידה לצ'לסי ולבורוסיה דורטמונד במסגרת המקומית.

להארי קיין זאת תהיה עונה נוספת ללא תואר בקריירה, אחרי שהגיע לקבוצה שזכתה 11 שנים ברציפות באליפויות, גביעים ואליפות אירופה. בגיל 30, הסקורר האנגלי ימשיך לחפש את התואר הראשון שלו ביורו עם נבחרת אנגליה או בעונה הבאה עם באיירן במסגרות השונות.

מתייס דה ליכט, שהשווה בדקה ה-103 אבל רק לאחר שריקה של השופט לנבדל: "דיברתי איתו, אנחנו מכירים את החוקים. אם הנבדל לא מובהק אז נותנים למשחק להמשיך. זו בושה, בגול של חוסלו גם הורם הדגל והוא נתן למשחק להמשיך, ואז הלך אל המוניטור והשער אושר, אז למה לנו לא? קל לדבר על השופטים, אבל האמת היא שריאל ראויה לעלות לגמר. התחושות לא טובות, היינו ממש קרובים. עברנו מיתרון להפסד ב-10 הדקות האחרונות, זה ערב רע מאוד. הם לחצו ולחצו, ובמדריד גם למתים יש עוד נשימה אחרונה. זו הסיבה שהם זכו בליגת האלופות 14 פעמים".

תומאס מולר רתח: "הוא אפילו לא הלך לראות, הוא לא נתן לעצמו את הצ'אנס לצפות במהלך. זה מאוד מוזר, לשרוק כל כך מהר במצב כזה. זה קורה הרבה במדריד, חוויתי את זה כאן לפני כמה שנים עם שני שערים של כריסטיאנו רונאלדו. אבל אז זה היה עוד לפני עידן ה-VAR".

המאמן תומאס טוכל התייחס לטעות של מנואל נוייר בשער השוויון: "השחקן הכי טוב שלנו, זה שהציל אותנו עד אותו רגע, הוא זה ששגה. טעות אישית שינתה את המשחק ואז נמנע מאיתנו ה-2:2. מה דעתי על הברנבאו? יש לו השפעה על השופטים. קשה לקבל את מה שקרה בתוספת הזמן, זה אסון. המהלך צריך להיות משוחק עד תומו. זה החוק. הקוון עשה טעות ואז השופט הוסיף טעות שנייה. הם הפרו את החוקים".

לדבריו של טוכל, "טעות כזאת לא הייתה קורית בצד השני", וכשהמאמן נשאל האם מבחינתו ההתנצלות של הקוון והשופט מתקבלות, השיב בתקיפות: "זה קשה מאוד. אנחנו בחצי גמר ליגת האלופות, זה לא זמן להתנצלויות, ממש לא. זה לא הזמן לשתי טעויות קשות כאלה. במשחקים כאלה, כולנו צריכים להביא את עצמם לקצה, כולנו חייבים לסבול, לשאוף לעשות מינימום טעויות. גם השופטים. כספורטאי לספורטאי, אני יכול לקבל טעויות. אבל כשאתה לא מספק את הסחורה, התנצלויות פשוט לא עוזרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

דה ליכט: "הקוון אמר לי 'מצטער, עשיתי טעות'"

שחקני באיירן מינכן מאוכזבים. רויטרס
זעם בצד הבווארי/רויטרס

שחקן העבר רפאל ואן דר וארט, בכובעו כפרשן הוסיף להחלטתו של מרצ'יניאק: "השריקה הייתה מהירה מדי, אין בזה שום היגיון".

מיכאל באלאק, אגדת באיירן מינכן ופרשן כדורגל בהווה, הודה בסיום: "זה היה ברוטלי, הקבוצה הזאת עם האיצטדיון הזה יכולה לעשות היסטוריה ולהכריע הכל בשניות האחרונות. לא משנה מה הנסיבות, גם אם הייתה טעות, הם הצליחו לחזור. זה מועדון עם כריזמה אדירה, אפשר להרגיש את זה".

אואן הארגריבס ששיחק בשורות הבווארים אמר על החילופים של טוכל שהוציא את הארי קיין לקראת הסיום כשבאיירן עוד הובילה: "אתה לא יכול להוציא שחקן כזה, בטח כשאתה בברנבאו ומוביל. אתה חייב להבטיח את הניצחון".

אבל לדבריו של טוכל, החילוף היה הכרחי: "קיין התלונן על כאבים בגב ולא היה יכול להמשיך. הייתי חייב להוציא אותו".

השער שנפסל לבאיירו מינכן מול ריאל מדריד. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
השער שנפסל לבאיירו מינכן מול ריאל מדריד/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

שופט העבר הספרדי איטורלדה גונסאלס ניתח את האירוע השנוי במחלוקת: "זה מהלך שבו לא ברור אם יש נבדל או לא, אבל אי אפשר לדבר על שער שנפסל לבאיירן, כי הקוון הניף דגל והשופט שרק לפני שהכדור נכנס. ניהול המהלך אמור היה להיות שונה, עדיף היה שהוא (השופט) יחכה לפני שהוא שורק, כדי שה-VAR יוכל להכריע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully