וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבוסה היסטורית למנצ'סטר יונייטד: קריסטל פאלאס חגגה עם 0:4 מדהים

צמד של אוליסה ושערים של מאטטה ומיטשל העניקו לנשרים ניצחון כפול העונה על השדים האדומים, בפעם הראשונה בתולדות הפרמיירליג. יונייטד בדרך לשיא שלילי

תקציר: קריסטל פאלאס - מנצ'סטר יונייטד 0:4/ספורט1

המחזור ה-36 של הפרמיירליג ננעל הערב (שני) עם התבוסה המשפילה של מנצ'סטר יונייטד 4:0 לקריסטל פאלאס, שרשמה הישג היסטורי עם ניצחון כפול לראשונה בתולדותיה בעונה אחת של הקבוצה של אריק טן האח. השדים האדומים צנחו למקום השמיני והתרחקו משמעותית מהמאבק על הכרטיס לאירופה בעונה הבאה, כשהם בשוויון נקודות עם צ'לסי השביעית, שתי נקודות פחות מניוקאסל השישית ושש מטוטנהאם החמישית.

המאמן ההולנדי, שעשוי לסיים את דרכו בסוף העונה ולהצטרף לבאיירן מינכן, נאלץ להסתדר ללא רשימת חיסורים משמעותית כשבראש הרשימה נמצא ברונו פרננדש, שחווה תקופה נהדרת לאחרונה והחמיץ בפעם הראשונה אי פעם במדי יונייטד משחק בעקבות פציעה. חגיגת השערים של פאלאס החלה בדקה ה-12 כשמייקל אוליסה בקלות הגיע דרך מרכז המגרש לקצה הרחבה של אנדרה אונאנה, ושלח כדור שטוח לפינה הרחוקה בדרך ל-0:1 מוקדם. ז'אן פיליפ מאטטה הכפיל בדקה ה-40 בביצוע מופלע כשחלף על פני ג'וני אוואנס ושלח בעיטה אדירה לרשת של השוער הקמרוני חסר האונים. הבלאגן בהגנה החסרה של יונייטד המשיך גם למחצית השנייה, ובדקה ה-58 זה היה טייריק מיטשל שמקרוב דחק את השלישי של הנשרים שרשמו ניצחון רביעי ב-6 המחזורים האחרונים. אוליסה הוסיף בדקה ה-66 את השני שלו והרביעי של פאלאס אחרי איבוד כדור של קאסמירו, ובבעיטה יוצאת מן הכלל קבע 0:4 מדהים.

זה היה ההפסד ה-13 העונה של יונייטד - שיא כל הזמנים עבורה בפרמיירליג. השער הרביעי היה ה-81 שהקבוצה של טן האח ספגה העונה בכל המסגרות, כשהבא ישבור את השיא שהשווה הערב מעונת 1976/77 ויהפוך את העונה של השדים האדומים להכי גרועה מבחינה הגנתית אי פעם.

שחקני קריסטל פאלאס חוגגים. GettyImages
חגיגה של הנשרים על יונייטד האומללה. קריסטל פאלאס/GettyImages

המשחקים שנותרו ליונייטד עד סוף העונה: ארסנל (12.5), ניוקאסל (15.5), ברייטון (19.5).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully