וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "היום הכול קרס לנו". זלקה: "ברביעי אני שוב במילואים"

מאמן הפועל חדרה לאחר התבוסה 4:0 למכבי פתח תקוה: "צריכים תוצאה אחת טובה כדי להישאר בליגה". הקפטן לא צפוי לשחק בשבת: "אשמור על המדינה שלי". קוז'וך: "שמח שנשארנו". מחאמיד: "מסתבר שאני מופיע למשחקים גדולים"

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:4 על הפועל חדרה/ספורט1

מכבי פתח תקוה סגרה הערב (שני) את סיפור הישארותה בליגת העל ועשתה את זה בסטייל, עם 0:4 על הפועל חדרה. באצטדיון בנתניה עלתה הקבוצה לגמר גביע המדינה וזה המקום היחיד בו ניצחה בחוץ העונה, וכך היה גם הפעם עם צמד של אנאס מחאמיד ושערים של מאור לוי וירדן כהן. המפסידה נותרה בתוך קלחת התחתית, כאחת משלוש הקבוצות שמקוות לא להצטרף להפועל פתח תקוה שכבר ירדה ללאומית. היא איבדה את ג'יימס אדניי שהורחק ויחמיץ את המשחק מול מכבי נתניה בשבת, כאשר גם רוסלן ברסקי נפצע והוא בספק.

מה נותר לקבוצות שנאבקות נגד הירידה?

הפועל חדרה: מכבי נתניה (חוץ, 11 במאי), הפועל תל אביב (בית, 18 במאי)

מ.ס. אשדוד: הפועל תל אביב (חוץ, 11 במאי), הפועל ירושלים (בית, 18 במאי)

הפועל תל אביב: מ.ס. אשדוד (בית, 11 במאי), הפועל חדרה (חוץ, 18 במאי)

חיים סילבס מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
יצליח להשאיר את חדרה בליגה? חיים סילבס/שלומי גבאי

המאמן המפסיד חיים סילבס סיכם: "המשחק ברח לנו מההתחלה, כל מה שלא מאפיין אותנו קרה לנו היום. אני מאוד מאוכזב, אבל השחקנים האלה הביאו אותנו ממצב שהוא בלתי אפשרי למצב שזה תלוי בנו. היום הכול קרס לנו מהפתיחה. השערים, הכרטיס האדום. סומך על השחקנים ועל כולם בקבוצה שנדע להתחזק נפשית, להתנקות ולהמשיך למשימה הבאה. אנחנו צריכים תוצאה אחת טובה כדי להישאר בליגה".

הקפטן מנשה זלקה עדכן כי הוא מוקפץ שוב למילואים ביום רביעי ולא צפוי לשחק: "לא יודע להגיד אם אוכל לשחק במשחק הקרוב. ביום רביעי אהיה איפה שאני צריך להיות ואשמור על המדינה שלי. לא הופענו היום, אבל אנחנו צריכים ניצחון אחד בשני המשחקים שנותרו וזה תלוי בנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני הפועל חדרה מאוכזבים, מנשה זלקה. שלומי גבאי
שוב במילואים. מנשה זלקה/שלומי גבאי

רן קוז'וך, שהבטיח הישארות עם מכבי פתח תקוה ויכול להתכונן בשקט לגמר הגביע בסוף החודש: "ידענו לאן המשחק הזה יכול לקחת אותנו בניצחון ולאן חס וחלילה בהפסד. שמח שהצגנו את הכדורגל שלנו עם לחץ גבוה, הנעת הכדור ויצירת הזדמנויות. זה לא היה קל, שמח שנשארנו בליגה. צריכים להבין איך לשמור על מתח עד גמר הגביע".

על כובש הצמד: "מחאמיד נפצע והיה לו קשה לחזור, אבל הוא פתח היום בזכות ולא בחסד. הוא שיחק בגלל העבודה הקשה באימונים והאנרגיות שהוא מביא".

אנאס מחאמיד עצמו סיכם: "מאז חודש ינואר היו לי בעיות בעיקר עם עצמי, עבדתי מחוץ למגרש בפן המנטלי ושמח שחזרתי למסלול. שמח שחזרתי לכבוש אחרי תקופה ארוכה, מסתבר שאני מופיע למשחקים גדולים. לפתוח בגמר? אני מעדיף לא לשחק ולזכות בגביע. העיקר שננצח".

רן קוז'וך מאמן מכבי פתח תקוה. שלומי גבאי
איך שומרים על המתח בשני המחזורים שנותרו עד לגמר? רן קוז'וך/שלומי גבאי

תוצאות משחקי שבת:

מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:0
הפועל חיפה - הפועל באר שבע 0:2
הפועל פתח תקוה - הפועל ירושלים 0:1
מכבי בני ריינה - מכבי חיפה 5:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully