וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זועמת על הרחקת מילסון, שיחמיץ את מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 22:48

המוליכה טוענת כי שני הכרטיסים הצהובים מול סכנין היו קלושים. כשהכוכב נעדר בשני המפגשים הקודמים עם האלופה, מכבי תל אביב הפסידה

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בחוץ מול בני סכנין בפלייאוף העליון/ספורט1

מכבי תל אביב תגיע למשחק העונה הגדול מול מכבי חיפה ביום שבת (20:30) ללא השחקן המשמעותי ביותר שלה - מילסון. הכוכב האנגולי ספג הערב (שני) כרטיס צהוב במהלך המחצית השנייה מול בני סכנין, מספר דקות לאחר מכן ראה צהוב שני והורחק. הצהובים זעמו על ההרחקה, וטענו כי בשני המקרים בקושי היה מדובר בעבירות. במועדון כעסו מאוד על השופט הבינלאומי הבכיר אוראל גרינפלד אבל לא פחות מכך, גם על כך שלא עצר פעם אחת את המשחק על שלל החזיזים שהסתיימו בחזיזים שנזרקו על רועי משפתי בדקה האחרונה וסיכנו אותו מאוד.

ההרחקה של מילסון היא כמובן בגדר חדשות רעות מאוד עבור רובי קין. מוקדם יותר העונה יצא לאליפות אפריקה והצהובים לא מצאו את עצמם בלעדיו: מילסון פספס שמונה משחקי ליגה, והצהובים השיגו שלושה ניצחונות בלבד והפסידו פעמיים למכבי חיפה. כזכור, גם במשחק הגומלין המפורסם מול אולימפיאקוס נפצע בדקה ה-14, וראה מהצד את קבוצתו מאבדת את כל היתרון שלה וחופטת 6:1 מהדהד.

והיה גם משחק, ובו סיימו הצהובים ב-1:1 בלבד, ועל כן הם יגיעו למשחק מול האלופה ביתרון 5 נקודות בלבד.

מילסון, מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
צרות לצהובים. מילסון/מאור אלקסלסי

מנגד, מאמן בני סכנין סלובודאן דראפיץ' סיכם ואמר: "אני מרוצה מהנקודה. בתחילת העונה צירפנו 21 חדשים, זו קבוצה חדשה וצעירה מאוד ולכן יש עליות וירידות, אבל אצלנו זה קרה יותר מדי. לפעמים יש לנו משחקים טובים ולפעמים פחות טובים. אני מקווה מאוד שבשנה הבאה נהיה יותר יציבים. ניסינו ללחוץ והיינו אגרסיביים, זה הסגנון שלנו. יש פה קבוצה צעירה, טובה, כשרונית, יכולנו גם לנצח הערב. צריך לסיים את הפלייאוף העליון בצורה טובה ולהתכונן לעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully