וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזים נזרקו לכיוונו של משפתי, שטען: "סדרן תפס אותי בצוואר"

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 23:05

מהומה פרצה בדוחא, במכבי תל אביב זעמו על גרינפלד וכך גם השוער: "איך יכול להיות שזורקים עלי חזיזים בלי שיעצרו את המשחק?"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בחוץ מול בני סכנין בפלייאוף העליון/ספורט1

בלגן גדול נרשם הערב (שני) בדוחא, בסיום ה-1:1 של בני סכנין עם מכבי תל אביב. חפצים וחזיזים נזרקו לכר הדשא, לכיוונו של השוער רועי משפתי, ומהומה קצרה פרצה על כר הדשא. במכבי תל אביב כעסו מאוד על כך שאוראל גרינפלד לא הורה על עצירת המשחק עוד לפני שריקת הסיום, שכן החזיזים סיכנו מאוד את השוער הצהוב.

"סדרן תפס אותי בצוואר עם השריקה לסיום", אמר משפתי לאנשי מכבי תל אביב. "איך יכול להיות שזורקים עלי חזיזים וחפצים בלי שיעצרו את המשחק?"

תגרה ראשונה היתה רגע לפני שריקת הפתיחה, כשלפי דוברות המשטרה, "עם הגעת קהלי הקבוצות למגרש התפתחה תגרה בין האוהדי הקבוצות במהלכה נזרקו אבנים משני צדדי הקהלים. כוחות המשטרה מהמחוז הצפוני פעלו במהירות הפרידו בין בצדדים ועצרו שישה חשודים במעורבות באירוע וכניסת קהל האוהדים נמשכת לקראת פתיחת המשחק בעוד מספר דקות.

"משטרת ישראל תפעל בנחישות לשמירת הסדר ואבטחת שלומו של הקהל שצפוי להגיע אל האיצטדיון, מחוצה לו ובתוכו, וקוראת לכלל ציבור האוהדים לשמור על החוק ולהישמע להנחיות השוטרים והסדרנים. בתוך כך, כל מקרה של גילוי אלימות והתפרעויות יטופל בחומרה על ידי משטרת ישראל".

רועי משפתי, מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
רגעים לא נעימים. משפתי/מאור אלקסלסי
עימות בין שחקני מכבי תל אביב לשחקני בני סכנין. מאור אלקסלסי
עימות בין שחקני מכבי תל אביב לשחקני בני סכנין/מאור אלקסלסי

עוד הוסיפו במשטרה כי "במסגרת ההיערכות, נפרסו כוחות במשטרה באופן גלויי וסמוי במטרה לשמור על הסדר, הביטחון והרכוש ועל מנת להכווין את תנועת הרכבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully