וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבוריט: "בין אם אעזוב או אשאר, העונה אני חייב אליפות"

6.5.2024 / 10:00

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק החשוב בסכנין, סבוריט טוען: "לא חושבים על הפער מחיפה, יודעים שהכל תלוי בנו. יש לנו חמישה גמרים". וגם: הבעיות בהגנה, והדיווחים על עזיבה: "זה כדורגל, וכשאתה שחקן חופשי כולם צריכים לזוז ולמצוא קבוצה"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 2:3 על בני סכנין, עם שערו ה-400 של ערן זהבי/ספורט1

כשהוא עם מסטיק בפיו ומבט שבדרך כלל משדר רוגע, אנריק סבוריט אמור להיות הערב (שני) בדוחא אחד העוגנים של מכבי תל אביב למשחק מול בני סכנין (20:30). יש הרבה לחץ על המוליכה, בעיקר כי מכבי חיפה ניצחה שלשום את בני ריינה והפער בטבלה קטן ל-4 נקודות בלבד. עכשיו זו המשימה של מכבי תל אביב לחזור הערב מסכנין עם 3 נקודות ולשמור על פער טוב ממכבי חיפה לפני המשחק ביניהן בשבת הקרובה. "אנחנו לפני חמישה גמרים", אומר סבוריט. "ככה אני רואה את זה. זה משחק מאוד מיוחד. אולי על העונה כולה. אנחנו מצפים בקוצר רוח למשחק".

אנריק סבוריט מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"התכוננו כל השבוע למשחק הזה, וזה יהיה אדיר עבורנו לנצח פה". סבוריט/ברני ארדוב

משחק הליגה האחרון של מכבי תל אביב מול ריינה נגמר עם ניצחון קשה 2:3, אבל גם יכולת מדאיגה בסיום. "היכולת במחצית השנייה לא הייתה מספיק טובה", הודה סבוריט, "שחקני ההגנה דיברנו על הפרטים הקטנים שצריך לשפר מהמשחק הקודם, ואני מקווה שזה לא יקרה במשחק הזה. יש לנו קבוצה מצוינת, יש לנו שחקנים מצוינים, וכולנו רוצים לזכות באליפות. אנחנו מכבי תל אביב, ואנחנו רוצים לנצח בחמשת המשחקים שנותרו לנו".

הפער בין מכבי תל אביב למכבי חיפה הצטמק, אבל סבוריט חושב רק על המשחק: "אני לא חושב על פער הנקודות בטבלה, אלא על זה שהכל תלוי בנו, ושאנחנו צריכים לקחת את זה משחק אחרי משחק. אנחנו יודעים שאם ניקח את שלוש הנקודות, זה יהיה טוב עבורנו, משחק אחד פחות, ועוד צעד לקראת האליפות. אז אני חושב רק על זה".

כ-1,900 אוהדי מכבי תל אביב ילוו את הקבוצה לסכנין, וינסו לתת לה רוח גבית, במגרש שקל מאוד למעוד בו, מול יריבה שתמיד נותנת את כולה מול הצהובים. "אני יודע שבמשחק חוץ בסכנין הוא תמיד קשה, וחשוב מאוד מבחינתנו שהרבה אוהדים מגיעים כדי לתמוך בנו ולעזור לנו. זה משחק חשוב עבורנו, יש לנו חמישה גמרים, ואנחנו רוצים לנצח בכולם".

האם 7 נקודות יעניק לצהובים תחושת ביטחון, שבוע לפני המשחק בחיפה? "אנחנו לא חושבים על הפער ממכבי חיפה", מתעקש הספרדי, "אלא רק על לקחת את שלוש הנקודות. אנחנו התכוננו כל השבוע למשחק הזה, וזה יהיה אדיר עבורנו לנצח.

"במשחק הקודם הובלנו שם 0:3 וספגנו שני שערים בדקות האחרונות, אנחנו יודעים שיהיה משחק קשה אבל צריכים להיות מרוכזים בהגנה, ובהתקפה לעזור לערן ולמילסון לכבוש ולקחת את הנקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט. אריאל שלום
"צריכים להיות מרוכזים בהגנה, ובהתקפה לעזור לערן ולמילסון לכבוש ולקחת את הנקודות"/אריאל שלום

לסיום, סבוריט נשאל על הדיווחים בספרד, אחרי שב"אס" נכתב כי בלם מכבי תל אביב מועמד מוביל לעבור לאתלטיק בילבאו בקיץ, אחרי שחוזהו בישראל יסתיים ויהפוך לשחקן חופשי. סבוריט בן ה-32 סומן על ידי בילבאו, הקבוצה בה גדל והחל את דרכו המקצוענית.

"אני לא יודע", אמר סבוריט, "אני מתרכז רק בלקחת את האליפות עם מכבי. זה כדורגל, וכשאתה שחקן חופשי כולם צריכים לזוז ולמצוא קבוצה. בין אם אני נשאר או עוזב אני רוצה אליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully