וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין: "כל העונה היה לחץ על השחקנים, צריך לדעת ליהנות ממנו"

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 18:22

מאמן מכבי תל אביב במסיבת העיתונאים לקראת המפגש בדוחא נגד בני סכנין (שני, 20:30): "זה שמכבי חיפה שיחקה וניצחה לא משנה דבר". וגם: כשירותם של ואן אובריים ותורג'מן והבעיות בהגנה

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

מכבי חיפה מחצה אמש (שבת) את מכבי בני ריינה והפער בפסגה הצטמק לארבע נקודות בלבד. לכן, מכבי תל אביב לא יכולה להרשות לעצמה למעוד מחר (שני, 20:30) באצטדיון דוחא נגד בני סכנין, חמישה ימים לפני שתתארח אצל האלופה למשחק העונה.

דור תורג'מן שנמצא בספק למשחק כפי שפרסמנו, עלה הערב לאימון כרגיל והחלטה לגביו תתקבל בהמשך, בהנחה שיסיים את האימון כרגיל וללא כאבים. עוד לפני כן נערכה מסיבת העיתונאים וכשנשאל רובי קין עד כמה הוא היה רוצה להיות מחר על כר הדשא, אמר: "זה מסוג השחקנים שכל שחקן רוצה להיות שותף להם. העבודה להיות כדורגלן היא הכי טובה בעולם ואני מאוד אוהב לראות את השחקנים נהנים מהמשחק. לחץ? כמו לכל אורך העונה, אין הבדל. השחקנים האלו היו תחת לחץ לכל אורך העונה והם עמדו בו. לחץ זה פריבילגיה, צריך לדעת ליהנות ממנו".

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. אריאל שלום
מאמן מכבי תל אביב רובי קין/אריאל שלום

הכשירות של ואן אובריים ודור תורג'מן: "יוריס התאמן מצוין השבוע ולקראת המשחק אנחנו נשב עם הצוות הרפואי ונחליט לגביו. הוא נראה בסדר נכון לעכשיו. לגבי דור אנחנו נראה. הסיטואציה עם לוקאסן שונה, הוא מתאמן איתנו כבר הרבה זמן".

על כך שמכבי חיפה כבר שיחקה וניצחה: "זה לא משנה דבר. אני מצפה מהשחקנים שלי לשחק כפי שהיה בשבת ובכל משחק אחר".

על הבעיות בהגנה: "קודם כל אנחנו צריכים לעבוד ולדאוג שלא נספוג. אנחנו מגיעים להמון הזדמנויות בהתקפה בזכות השחקנים שיש לנו, אבל אי אפשר לדעת כיצד יתפתח המשחק ועלינו לשחק כפי שאנחנו יודעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully