וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בצרורות: הארי מגווייר נפצע וספק אם ישוב לגמר הגביע

הבלם נפגע באימון ומנצ'סטר יונייטד תיאלץ להסתדר גם בלעדיו במחזורי סיום העונה, תנסה להכשירו למפגש עם מנצ'סטר סיטי ב-25 לחודש בוומבלי

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ברנלי 1:1/ספורט1

המחזור ה-36 בפרמיירליג יגיע לסיומו הערב כאשר מנצ'סטר יונייטד תתארח אצל קריסטל פאלאס (שני, 22:00, ספורט1), אבל הצרות לא עוזבות את אריק טן האח והשדים האדומים, בוודאי בכל הנוגע לפציעות בהגנה. בנוסף ללוק שואו, ליסנדרו מרטינס, ויקטור לינדלוף, רפאל וראן, טייריל מלאסיה ו-ווילי קמבאלה, לרשימת הפצועים הארוכה הצטרף עתה הארי מגווייר, שבקבוצה חוששים שייעדר מגמר הגביע בעוד פחות משלושה שבועות.

מגווייר נפצע באימון ועל פי האבחנה הראשונית סובל מפגיעה בשריר שבעקבותיה לא יוכל לשחק כשלושה שבועות. מכאן שהבלם לא נמצא בסכנה ליורו 2024 ועל פי הפרסומים יהיה כמתוכנן בסגל של גארת' סאות'גייט, אולם השדים האדומים חוששים שבנוסף לשלושת משחקי סיום העונה שנותרו להם, הוא ייעדר מגמר הגביע נגד מנצ'סטר סיטי ב-25 במאי באצטדיון וומבלי.

הארי מגווייר, בלם מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
עוד פציעה שמסבכת את מנצ'סטר יונייטד. מגווייר/GettyImages

במנצ'סטר יונייטד מצפים שכל שחקני ההגנה הפצועים ישובו לסגל עד גמר הגביע, אבל מרביתם לא שיחקו זמן רב וכך מגווייר הפך לשחקן היציב ביותר של הקבוצה בתקופה האחרונה, לפחות בצד ההגנתי. מגווייר גם תרם בהתקפה, בייחוד במצבים נייחים, וחסרונו המיידי עלול להיות קריטי לקבוצה שבנוסף לגמר הגביע עדיין מתמודדת על הכרטיסים למפעלים האירופיים ולפניה משחקים חשובים בליגה.

הערב מול פאלאס לא צפוי לחזור מרכוס ראשפורד לסגל, אבל התקווה במועדון היא שברונו פרננדש שנפגע בידו יהיה כשיר. ביום שישי אמר טן האח שהפורטוגלי בספק, אבל הזכיר שמדובר בשחקן שהחמיץ משחק אחד בלבד מאז שהצטרף למנצ'סטר יונייטד, וגם הוא היה בגלל מחלה ולא פציעה והוסיף ש"אנחנו מאמינים שהוא לא יוותר על המשחק בקלות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הערב מנצ'סטר יונייטד כאמור תתארח אצל קריסטל פאלאס, אבל ביום ראשון מצפה לה משחק ביתי ומסקרן מאוד נגד ארסנל, בו תוכל למנוע סופית מארסנל את האפשרות לזכות באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully