וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החוץ: "אוקיע אדם נאלח כמו רג'וב, בשבילי זה לא רק ספורט"

5.5.2024 / 10:22

ישראל כץ ממשיך לסבך את ההתאחדות לכדורגל עם עוד אמירה שמערבת פוליטיקה בספורט לקראת קונגרס פיפ"א: "שיתכבד וישב במוקטעה ברמאללה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5/ספורט1

שלושה ימים אחרי שספג אש מבכירים בהתאחדות בכדורגל על הציטוטים שלו נגד יושב ראש התאחדות הכדורגל הפלסטינית ג'יבריל רג'וב, המשיך שר החוץ ישראל כץ בשלו היום (ראשון) עם ציוץ נוסף בנושא, בו כתב: "ההתאחדות לכדורגל יכולה לפעול כאיגוד מקצועי נגד הרחקת ישראל מפיפ"א בכל דרך שתבחר. בשבילי זה לא רק ספורט. אני כשר החוץ של מדינת ישראל אוקיע בכל מקום אדם נאלח כמו גי'בריל רג'וב, שתמך בגלוי בטבח ה-7 לאוקטובר של החמאס וקרא לעשות מעשה דומה ביו"ש, ובודאי שלא נאפשר לו להנות מ-VIP והטבות מצד מדינת ישראל. שיתכבד וישב במוקטעה ברמאללה. הרכנת ראש היא לא הדרך מול אויבים ושונאים".

כזכור, בשבועות האחרונים פועלים הגורמים הבכירים ביותר בכדורגל הישראלי, בשיתוף עם משרד התרבות והספורט בראשות שר מיקי זוהר, כדי למנוע הצבעה בקונגרס פיפ"א הקרוב, ב-17 במאי בבנגקוק, על הדחת ישראל מתחרויות הכדורגל ברחבי העולם. מדובר כבר בפעם השנייה בה רג'וב פועל כדי שישראל לא תוכל להשתתף בתחרויות, הן במסגרת הלאומית והן במסגרת הקבוצות, וקיים חשש אמיתי לאור כל האירועים הפוליטיים והביטחוניים שהפעם זה יגיע לכדי הצבעה בקונגרס בעוד כשבועיים בתאילנד.

ישראל כץ, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2023. ראובן קסטרו
ממשיך בשלו. ישראל כץ/ראובן קסטרו

הכעס הגדול אצל הגורמים שהתאגדו יחד וביניהם בכירי הכדורגל בישראל, הוא על כך שמדובר באמירות שלא רק שלא תורמות דבר למאמצים, אלא קיים חשש שהן אפילו יפגע מאוד בסיכויים של ישראל לצאת עם היד על העליונה במקרה הזה. אף ששר החוץ הביע רגש שאיתו בוודאי מסכימים רבים מתושבי המדינה, עדיין מדובר במהלך שגוי כאשר ראשי הכדורגל בארץ פועלים מול התאחדויות מכל העולם על מנת לגייס את תמיכתם לקראת הקונגרס הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully