וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה עצומה במכבי נתניה מהשחקנים. הסגל יעבור מהפכה בקיץ

ההפסד להפועל ת"א השאיר את הצהובים עם תחושות קשות: "אף אחד לא הופיע, לא יכול להיות שיקרה דבר כזה". מרבית הזרים יעזבו

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

תחושות קשות מאוד במכבי נתניה אחרי ההפסד הביתי אתמול (שבת) 1:0 להפועל תל אביב. בנתניה קיוו לצאת עם נקודות מהמשחק כדי להבטיח רשמית את ההישארות בליגה, אבל משחק חלש מאוד של כל השחקנים, אלה שפתחו בהרכב וגם המחליפים - הביא להפסד הכואב. מי שספגו את מרבית הביקורות היו שחקני הקישור והחלק הקדמי, שלא הצליחו לייצר כמעט מצבים מול שערו של השוער הצעיר של האדומים רוי ברנס.

"באים למשחק כזה, מול קבוצה לחוצה שרק רצתה לצאת בשלום עם ילד בשער ואנחנו לא בועטים בכלל למסגרת. גם כשכבר הגענו לשער בדקות האחרונות כלום לא עבד", אמר גורם בקבוצה, "כנראה שעלינו נינוחים מדי וככה זה נראה. אף אחד לא הופיע למשחק, לא יכול להיות דבר כזה. אסור לנו להפסיד משחק כזה".

המגן ג'ואל אבו חנא שנפגע במהלך המשחק והוחלף, ייבדק ואז תתבהר חומרת פציעתו. בנתניה הביעו כמובן את כעסם על מהלך השער של האדומים, בזמן שאבו חנא סימן שהוא לא יכול להמשיך, אך גם היו כאלה שאמרו: "אנחנו נאיביים. מה חשבנו, שהפועל תעצור? הם נלחמים על החיים שלהם, מבחינתם הם לא ראו בעיניים ורק רצו לתת את הגול".

המשחק אמש נתן חותמת נוספת למהפכת השחקנים שצפויה לקראת העונה הבאה, בעיקר בגזרת הזרים. איגור זלאטנוביץ' שפתח שוב היה חלש, איברהים טנקו שנכנס כמחליף נראה רע וגם נאסים אואמו שכלל לא תוכנן לשחק, נכנס כמחליף ולא השפיע. סטניסלב בילנקי שוב נותר מחוץ לסגל וגם הוא לא ימשיך בעונה הבאה.

סתיו טוריאל לצד זיו מורגן הפועל תל אביב מול ג'ואל אבו חנא מכבי נתניה. ברני ארדוב
אבו חנא ייבדק/ברני ארדוב

המשחקים שנותרו למכבי נתניה:

11.5, הפועל חדרה (בית)
18.5, הפועל פתח תקוה (חוץ)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully