וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ספגה עוד מכה כלכלית, צ'אבי סיפק הצהרה מוזרה: ככה אי אפשר להתמודד

ההפסד של ברצלונה 4:2 לג'ירונה העניק את האליפות לריאל, ברצלונה ירדה למקום ה-3, המאמן הוקנט וטוען: היינו יותר טובים מריאל וג'ירונה, ההפסד הזה מסמל את כל העונה שלנו

חגיגה אנגלית: צפו בשערי השבת מהפרמיירליג/ספורט1

מאמן ברצלונה צ'אבי מודה שההפסד הכואב אתמול (שבת) 4:2 בג'ירונה סימל את כל הכשלים של ברצלונה העונה, אבל התעקש שקבוצתו הייתה טובה יותר מהיריבה בכל ארבעת משחקיה מול ג'ירונה וריאל מדריד. הניצחון של ג'ירונה הבטיח רשמית את מקומה בליגת האלופות לראשונה בהיסטוריה, אבל בעיקר הבטיח את האליפות לריאל מדריד, ארבעה מחזורים לסיום העונה.

בארסה, בינתיים, ירדה למקום השלישי בטבלה, מתחת לג'ירונה, כעת גם המקום בסופר קאפ הספרדי של העונה הבאה מחוץ לידיה. "אני ממש עצוב ומאוכזב כי ראינו את שני הצדדים של המטבע במשחק אחד", אמר צ'אבי, "הייתי מאוד מרוצה במחצית כי לחצנו טוב ושלטנו בג'ירונה שזה מאוד קשה, אולי עד הדקה ה-60. משם, זה סיכום העונה שלנו. אנחנו קורסים מכל מצב שלילי. ככה אי אפשר להתמודד עם דברים.

מאמן ברצלונה צ'אבי. רויטרס
כמה תסכול. צ'אבי/רויטרס

"לא היינו חדים מול השער. אם היינו כובשים את השער השלישי, זה היה משנה את המשחק. אני לא יודע כמה הזדמנויות יצרנו, אבל מספיק. אנחנו צריכים להיות יותר יעילים בשליש האחרון. ואז זה יש את הטעויות. היה לנו את המשחק בידיים, אבל שוב זה הוכרע בגלל טעויות".

אנדראס כריסטנסן ורוברט לבנדובסקי העלו את בארסה ליתרון 1:2 בהפסקה, אבל שערים של המחליפים מיגל גוטיירס ופורטו ב-30 הדקות האחרונות העניקו ניצחון מתוק לג'ירונה. בארסה הפסידה את שני משחקי הליגה נגד ג'ירונה העונה במהלכם ספגה שמונה שערים, וכמובן נחלה מפלות בשני משחקי קלאסיקו מול מדריד.

עם זאת, צ'אבי אמר שהוא מאמין שהתוצאות לא שיקפו את מאזן הכוחות באותם משחקים. "בארבעת המשחקים מול שתי הקבוצות מעלינו, מדריד וג'ירונה, היינו עדיפים", התעקש המאמן של בארסה. "אבל זה לא בא לידי ביטוי בתוצאה והפסדנו את כל הארבעה, אז אנחנו צריכים לשפר הרבה".

עוד בוואלה!

צפו: שחקני ריאל מדריד חגגו, ברצלונה בירכה, אנצ'לוטי "המלך"

לכתבה המלאה
ראפיניה ושחקני ברצלונה. רויטרס
עוד מהלומה כואבת. בארסה/רויטרס

העונה של בארסה תסתיים ללא גביעים, אבל היא עדיין מתחרה על המקום השני עם ג'ירונה ועל מקום בסופר קאפ בעונה הבאה - ועל הכסף שמגיע מהשתתפות בטורניר שכולל את ארבע הקבוצות שמתקיים בסעודיה.

"אנחנו ניתן את הכל כדי לנצח בארבעת המשחקים האחרונים ולסיים במקום השני, אבל זה כבר לא בידיים שלנו", הוסיף צ'אבי, ששמע את אוהדי ג'ירונה צועקים "צ'אבי תישאר" בהקנטה, "אנחנו צריכים להתחרות טוב יותר. השעה הראשונה מבחינתי הייתה טובה מאוד. 30 הדקות האחרונות לא היו ברמה הנדרשת מהשחקנים האלה או מהמועדון הזה. הקבוצה ניסתה עד הסוף, אבל איבדנו את הסדר אחרי השערים. כשאתה רואה שהתוצאה היא 2:4, זה לא קל לעיכול. אנחנו צריכים להרים את הקבוצה מנטלית וללכת שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully