וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שחקני ריאל מדריד חגגו, ברצלונה בירכה, אנצ'לוטי "המלך"

עודכן לאחרונה: 4.5.2024 / 22:45

חגיגות האליפות במדריד החלו, צפו בשחקנים הצוהלים שרים ביחד. אנצ'לוטי ממשיך במאזן המרשים, כולל מספרי האליפות הדומיננטית

שחקני ריאל מדריד חוגגים את הזכייה באליפות/מתוך הרשתות החברתיות

ריאל מדריד זכתה היום (שבת) באליפות הליגה הספרדית, בים שבו הביסה 0:3 את קאדיס והיריבה הגדולה שלה ברצלונה הפסידה 4:2 בג'ירונה, עם תוצאות שהעניקו למדריד יתרון בלתי עביר בפסגה. אחרי הניצחון על קאדיס שחקני ריאל חגגו עם האוהדים באצטדיון סנטיאגו ברנבאו, ורבים מהשחקנים נשארו ביחד לראות את ההפסד של בארסה, ובסיומו תועדו צוהלים יחדיו ושרים "קמפאונה קמפאונה, אולה אולה אולה".

לריאל בינתיים 87 נקודות מ-34 משחקים, וכרגע ג'ירונה במקום השני, 13 נקודות מאחורי מדריד עם ארבעה משחקים בלבד לסיום העונה, ובארסה רק שלישית, מרחק 14 נקודות מריאל. וכמובן, מדריד עדיין מפנטזת על זכייה בליגת האלופות, לקראת הגומלין בבירת ספרד אחרי ה-2:2 בגרמניה, בתקווה לסיים עונה מופלאה.

האליפות ה-36 של מדריד, הגיעה למרות עונה מלאה בפציעות ארוכות טווח של שחקני מפתח. השוער טיבו קורטואה והבלמים אדר מיליטאו ודייויד אלאבה סבלו כולם מקרע ברצועות הברך, כאשר קורטואה ומיליטאו חזרו לפעול רק החודש.

אבל גולת הכותרת הייתה ג'וד בלינגהאם - הקשר האנגלי שהפך מיד לכוכב על, שכבש 18 פעמים עד עכשיו בעונת הבכורה שלו בליגה, כולל שני שערי ניצחון בקלאסיקו - כאשר ויניסיוס עם 13 שערים. ריאל גם נהנית מיציבות הגנתית, בבראשותו של אנטוניו רודיגר, כשהקבוצה ספגה רק 22 שערי ליגה.

מדריד פתחה את העונה כשהיא מנצחת בחמשת משחקי הליגה הראשונים שלה, לפני שספגה את ההפסד היחיד שלה בליגה עד כה, 3:1 לאתלטיקו מדריד בדרבי ב-24 בספטמבר.

אליפות הליגה היא השנייה של מדריד מאז שקרלו אנצ'לוטי חזר למועדון כמאמן בשנת 2021. אנצ'לוטי הניף כעת שש צלחות אליפות בחמש מדינות: איטליה, אנגליה, צרפת, גרמניה וספרד. לוקה מודריץ' ונאצ'ו פרננדס זכו ב-25 תארים עם מדריד, והשוו את שיא המועדון של קארים בנזמה ומרסלו.

וגם, העונה טרם נגמרה, אבל בינתיים המספרים מראים דומיננטיות מרשימה:

  • הכי הרבה שערים בליגה: ריאל מדריד (74)
  • הכי מעט ספיגות: ריאל מדריד (22)
  • הכי הרבה משחקים עם רשת נקייה: ריאל מדריד (18)
  • הכי מעט הזדמנויות ליריבה במשחק: ריאל מדריד (1.47)
  • דיוק המסירה הגבוה ביותר: ריאל מדריד (89.9%)
  • שיעור ההצלחה הגבוה ביותר במאבקים: ריאל מדריד (53.9%)
  • הכי הרבה נגיעות ברחבה של היריבה במשחק: ריאל מדריד (32.8)
  • הכי מעט נגיעות נגיעות של היריבה ברחבה: ריאל מדריד (15.9)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully