וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר בשירות הפועל ת"א? יצחקי: "התעסקות מביכה בשטויות"

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 16:22

ניצחון של הירושלמים על מ.ס אשדוד (שני, 20:30, ספורט4) ישאיר את האדומים מעל הקו האדום, המאמן מנסה להתמקד בעיקר: "מבחינתי זה כמו אוויר. עוד לא נשארנו בליגה, חייבים את הנקודות". אשדוד רוצה לפחות נקודה: "בסופו של דבר, גורלנו בידינו"

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

בית"ר ירושלים

כשהיא מרוחקת 4 נקודות מהקו האדום, מגיעה בית"ר למשחק הביתי כשנותרו שלושה מחזורים לסיום הליגה. הצהובים-שחורים מגיעים אחרי ניצחון מהדהד על הפועל תל אביב, ובידיעה שניצחון ישאיר את הקבוצה באופן סופי בליגה.

מאמן בית"ר ברק יצחקי אמר לקראת המשחק: "מהרגע הראשון שהגעתי לכאן, הסתכלתי אך ורק על הקבוצה שלנו. פחות על מה שקורה במשחקים האחרים וככה אמשיך לעשות. דיבורים תמיד יש, זה חלק מהעבודה של התקשורת, לדבר על דברים שקורים מסביב. אנחנו מבחינתנו, כמו לפני כל משחק, מנסים לנתק את רעשי הרקע, לא משנה באיזה נושא, כל כולנו להתרכז במשחק ומה שקורה מסביב זה בכלל לא ענייננו".

על הסיכוי שבית"ר תסייע להפועל תל אביב במקרה של ניצחון, אמר יצחקי: "אני לא מתייחס לשטויות, אמרתי את זה לאחר המשחק נגד הפועל תל אביב שזה מביך מאוד עצם ההתעסקות. לא מתייחס לדברים שמבחינתי כמו אוויר".

על המאזן העגום בטדי הוסיף: "מהרגע שהגעתי לכאן אין לי עדיין ניצחון בית ואני מאוד מקווה שזה מה שיהיה מחר נגד אשדוד".

אופיר קריאף ודן עזריה הפצועים לא ייכללו בסגל מחר, כמו גם אדי גוטליב, שעומר קורסיה מועדף על פניו מקצועית בשבועות האחרונים. המאמן לא תירגל הרכב, אך נראה כי לא יבצע שינויים, פרט אולי לאפשרות שניקה חורחלי יפתח במקומו של טימו מוזי.

מאמן בית"ר ירושלים ברק יצחקי. קובי אליהו
קודם כל רוצה להבטיח הישארות. יצחקי/קובי אליהו

מ.ס אשדוד

במ.ס. אשדוד מנסים לנתק את עצמם מכל ההמולה התקשורתית סביב קרבות ההישרדות ולייצר משחק טוב מחר בטדי כדי לחזור עם נקודות מהמפגש מול בית"ר ירושלים. במועדון יודעים שבסוף הכל ייקבע על הדשא בבלומפילד מול הפועל תל אביב בשבת הקרובה, אבל ירצו מחר לפחות נקודה בירושלים כדי שגם תיקו יהיה טוב להם מול הפועל תל אביב בסוף השבוע. "בסוף הגורל שלנו בידיים וברגליים שלנו", אומרים במועדון.

המאמן אלי לוי, שרושם פלייאוף טוב עם הקבוצה עד כה, לא צפוי לערוך שינויים בהרכב אחרי הניצחון על הפועל פתח תקוה במחזור הקודם. רביד אברג'יל ימשיך לקבל קרדיט מהמאמן בהתקפה וחוליית ההגנה שוב תשחק ללא טימותי אוואני, שאיבד את מקומו בהרכב לאחרונה.

חמודי כנעאן, שכמעט לא משותף לאחרונה, התאמן היטב באימונים האחרונים והוא צפוי לקבל דקות מהספסל אחרי שבמשחק האחרון כלל לא שותף.

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה
רביד אברג'יל שחקן מ.ס. אשדוד חוגג שער. ברני ארדוב
ימשיך ב-11. רביד אברג'יל/ברני ארדוב

טריוויה

* למ.ס. אשדוד היו חמישה ניצחונות רצופים על בית"ר ירושלים (כולל אחד בגביע) שבכולם כבשה צמדים, בית"ר הגיבה עם רצף של ארבעה ניצחונות ובמפגש האחרון סיימו השתיים ב-1:1. זה היה תיקו ראשון ביניהן מאז דצמבר 2019.

* בית"ר נותרה היחידה בליגה ללא ניצחון ביתי ב-2024. מאז ה-2:3 על מכבי פתח תקוה ב-31 בדצמבר, היו לה שלוש תוצאות תיקו בטדי וארבעה הפסדים.

* בנוסף, הקבוצה לא כבשה בארבעת משחקי הבית האחרונים שלה והבצורת עומדת כבר על 420 דקות, מאז שעדי יונה השלים צמד בדקה ה-30 ב-2:2 מול הפועל פתח תקוה.

* מ.ס. אשדוד היא הקבוצה היחידה שלא הפסידה מאז חולקה הליגה לפלייאוף עליון ופלייאוף תחתון. היא צברה שמונה נקודות בארבעת המחזורים האחרונים ונחלצה מהקו האדום אחרי כמעט חודשיים ששהתה מתחתיו.

* אשדוד היא הקבוצה היחידה בליגה עם פרק זמן מסוים ללא שער. היא עדיין לא כבשה בדקות 60-75.

* ברק יצחקי, שפוגש את אשדוד לראשונה כמאמן, הוא שיאן השערים במפגשים בין הקבוצות עם שבעה כיבושים.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: טדי
קהל: 11591

תוצאות משחקי שבת:

מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:0
הפועל חיפה - הפועל באר שבע 0:2
הפועל פתח תקוה - הפועל ירושלים 0:1
מכבי בני ריינה - מכבי חיפה 5:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully