וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקושי בצירוף יונה, הביטחון לגבי זועבי ושדרוג הזרים: תכניות מכבי ת"א לקיץ

4.5.2024 / 21:40

ההצעה המשופרת שתוגש לבית"ר, תנאי השחרור של חלוץ הפועל ירושלים והמישור בו שואפים לקפיצה: הצהובים מרוכזים במרוץ האליפות ובטוחים שהוא לא גמור, אך גם פוזלים לעבר חלון ההעברות. דור תורג'מן בספק גדול לסכנין בשני

תקציר: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

כשלושה שבועות לסיום העונה ומכבי תל אביב ממוקדת לגמרי רק במשימה הגדולה הניצבת בפניה: הבטחת האליפות. איש במועדון לא משלה את עצמו שהסיפור גמור והחשש האמיתי הוא מאיבוד הפרש 7 הנקודות ממכבי חיפה. לשם כך הזיזו בקבוצה את ההתעסקות במרבית הנושאים לעונה הבאה. יחד עם זאת, פוזלים במכבי תל אביב להכנות לקראת הקיץ הקרוב וסימנו כבר שחקנים שהיו רוצים לצרף ביחד עם אלעד מדמון שנרכש מהפועל חדרה בחלון ההעברות של ינואר.

כרם זועבי מהפועל ירושלים ועדי יונה מבית"ר ירושלים נמצאים בראש הרשימה. באשר לזועבי, במכבי תל אביב בטוחים כי סעיף השחרור שלו בסכום הנמוך ממיליון יורו תקף גם למעבר בארץ ולא רלוונטי רק לחו"ל, כפי שטוענים בהפועל ירושלים. הצהובים ירצו לרכוש את זועבי ומקווים להשלים זאת בפגרה.

בנוגע לעדי יונה, כפי שפורסם כאן לפני כחודש, מכבי תל אביב כבר הגישה עליו הצעה בגובה של 2.2 מיליון יורו ונדחתה על ידי בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב. מוליכת ליגת העל צפויה לשפר בפגרה את ההצעה, אבל לא באחוזים רבים, לכן נראה כי אם בבית"ר חושבים בכיוון של הסכומים בהם נמכרו לאירופה מנור סולומון, אוסקר גלוך, דניאל פרץ וענאן חלאילי, יהיה קשה למכבי תל אביב להוציא לפועל עסקת העברה כזו על הקשר בן ה-20 שמאוד מבוקש בקרית שלום. אם הקבוצה מהבירה תמשיך בשאיפתה לקבל בין 4 ל-5 מיליון יורו על יונה כבר בהעברה הראשונה, מכבי תל אביב לא תהיה שם.

כרם זועבי, שחקן הפועל ירושלים חוגג. דני מרון
הצהובים בונים עליו. כרם זועבי/דני מרון

הצהובים מבינים שאת המנוף הגדול למועדון הם יהיו חייבים למצוא דרך שחקנים זרים, אחרי שלא נהנו העונה מתרומה משמעותית של זרים למעט מילסון והופעות טובות לעתים רחוקות של אנריק סבוריט. במישור הזה תצטרך מכבי תל אביב לייצר את המקפצה לעונה הבאה, אבל השוק הישראלי עדיין מאוד חשוב לה, על אחת כמה וכמה בחלון קיץ כזה שבו ישראל היא מקום ששחקנים מבוקשים לא ירצו להגיע אליו.

דור תורג'מן לא התאמן היום והוא בספק גדול למשחק מחרתיים. הוא נפצע מול בני ריינה בברך ועדיין לא התאושש. החלוץ הסתפק באימון קל בחדר הכושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully