וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר סירבה: הצעת הענק של מכבי תל אביב על עדי יונה

הצהובים הגישו הצעה של 2.2 מיליון יורו על הקשר המוכשר, גם מכבי חיפה הביעה התעניינות, אך בבירה מבינים שמהלך כזה ישפיע על מכירת המנויים והקהל ונוטים לא להעבירו לקבוצה בארץ, ומוכנים למכור אותו רק לקבוצה בחו"ל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.3/ספורט1

מכבי תל אביב הגישה לבית"ר ירושלים הצעה של 2.2 מיליון יורו עבור קשר הנבחרת הצעירה עדי יונה. בבית"ר מסרבים בשלב זה ומבהירים כי המטרה היא ששחקנים ישראלים יימכרו רק לקבוצות בחו"ל בעתיד, ואף מאמינים כי יקבלו תמורת הקשר סכום גבוה יותר מזה שהציעו הצהובים.

על פי תכנית העבודה של המועדון, יונה ואיסמעילה סורו צפויים להישאר לפחות עוד עונה אחת בעיר הבירה והמטרה היא שרק ירדן שועה יימכר בחלון ההעברות של הקיץ הקרוב, כשהסיבה העיקרית לכך היא הרצון לא לאבד את קהל המנויים ואת תמיכת האוהדים. יחד עם זאת, גם מכבי חיפה הביעה התעניינות בקשר, וכניסה שלה למאבק על שירותיו של יונה והעלאת הסכום המוצע עבורו - יכולה לשנות את התמונה.

השחקן, שבחודש הבא יחגוג את יום הולדתו ה-20, רושם עונת פריצה בליגת העל עם שישה שערים וארבעה בישולים ב-25 הופעות בליגה במדים הצהובים-שחורים.

עדי יונה, בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בית"ר רוצה להשאיר אותו לעוד עונה. עדי יונה/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים דוחים כרגע חלק גדול מההתעסקות בעונה הבאה עד שההישראות בליגת העל לעונה נוספת תובטח. ביום ראשון תפגוש הקבוצה של ברק יצחקי את מכבי נתניה בחוץ (20:00, שידור ישיר בספורט4) במסגרת המחזור הראשון של הפלייאוף התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully