וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס מסמנת עוד טעות שיפוט גורלית לטובת מכבי תל אביב

עוזר המאמן טען שאחרי כדור הביניים ה"שגוי", הצהובים היו צריכים לקבל 3.8 שניות - ולא 14: "שריקות רעות". פפאפטרו: "לא נלחמנו"

שירת אוהדי מכבי תל אביב נגד דימיטריס ינאקופולוס הבעלים של פנאתינייקוס/.

פנאתינייקוס מתקשה להתאושש מההפסד הדרמטי אמש (שלישי). היוונים כבר מחקו פיגור בן 18 נקודות, אך הפסידו 85:83 למכבי תל אביב ונקלעו לפיגור 2:1 בסדרה הלוהטת.

בסיום, השתולל הבעלים דימיטריס ינאקופולוס עם ביקורת חריפה וחריגה כנגד השופטים. הכוכב קנדריק נאן הצטרף, וגם עוזר המאמן כריסטוף סרליס לא נותר חייב. השלושה התייחסו בעיקר למהלך שלטענתם הכריע את המשחק - 14 שניות לסיום נחסם לורנזו בראון על ידי מתיאס לסור. השופטים קבעו תחילה סל לטובת מכבי תל אביב, בדקו במסכים, ביטלו את הנקודות והחליטו על כדור ביניים. ג'וש ניבו ניצח בו, ובסופה של ההתקפה קלע לורנזו בראון את הנקודות המנצחות מהקו.

"כל המהלך הזה היה מלווה בשריקות רעות", אמר סרליס. "קודם כל, החשיבו את הסל. לאחר שפסלו אותו, הכדור היה צריך להיות שלנו. גם אם לא, ומכבי תל אביב השתלטה על כדור הביניים, היה צריך להיות לה רק 3.8 שניות על שעון הזריקות ולא 14, כי לפני היא ניצלה 14 שניות. השופטים שגו".

מתיאס לסור שחקן פנאתינייקוס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
פאו תצליח לחזור מזה? לסור/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

למרות ההפסד הכואב, סרליס לא מאבד תקווה: "היינו רעים מאוד והצלחנו לחזור, זה אומר שיש לנו את הפוטנציאל לעצור את מכבי. כמובן שזה מאכזב, הגענו לפה כדי לנצח פעמיים. לא היינו מספיק קשוחים בהתחלה ואפשרנו ליותר מדי שחקנים של מכבי להיכנס למשחק. בחמש הדקות האחרונות היינו מאוד קשוחים, שיחקנו למכבי עם הראש והצלחנו להפוך את המשחק. בסופו של דבר זריקה אחת הכריעה הכל".

יואניס פפאפטרו היה אחד היחידים שלא התייחסו לשיפוט והוסיף: "ההופעה שלנו ב-35 הדקות הראשונות התה עצובה. לא נלחמנו ונאלצנו לרדוף. מכבי נהדרת כל הסדרה, משחקת כדורסל טוב מאוד. הגב שלנו נגד הקיר, נצטרך להתרכז ולהיות בשיאנו. ננסה לתת 110 אחוז, להשאיר את הנשמה שלנו על הפרקט ביום חמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully