וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן קוז'וך: "היה כיף, רוצים להמשיך". גמר הגביע יוקדם?

30.4.2024 / 20:54

מכבי פתח תקוה עלתה לגמר אחרי ארבע שנים ופועלת יחד עם הפועל באר שבע לשנות את מועדו (30 במאי), המאמן יופיע בגמר שני ברציפות: "לכולם ברור מי הפייבוריטית". איוניר: "אם זו הייתה תחרות מלכת היופי, כנראה שהיינו מועמדים לזכייה"

דריבל, 30.4/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

ארבע שנים אחרי שהייתה בגמר הגביע האחרון שלה ושנה בלבד אחרי שהוביל את מכבי נתניה, מכבי פתח תקוה ורן קוז'וך חזרו הערב (שלישי) למעמד הגמר אחרי ניצחון 0:3 על הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית. המלאבסים נהנו משערים של מאור לוי, עצמי של דולב אזולאי ונגיחה של לירן חזן בדרך למפגש עם הפועל באר שבע על התואר בסוף החודש הבא.

שתי הקבוצות שהעפילו לגמר יפעלו יחד כדי להקדים את מועד הגמר שנקבע כרגע ל-30.5 באצטדיון בלומפילד. באר שבע ופתח תקוה כבר החלו לפעול בנושא מאחורי הקלעים וינסו לסדר את העניין מול ההתאחדות לכדורגל וזכיין השידור.

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים, עוביידה חטאב עם הדגל. דני מרון
נהנו יחד עם האוהדים. שחקני מכבי פתח תקוה בסיום/דני מרון

רן קוז'וך אמר בסיום: "בורא עולם שם אותי פעם שנייה ברציפות בגמר וזה לא מובן מאליו. עשינו הכנה טובה מאוד ואני שמח בשביל השחקנים. היה מאוד כיף ואנחנו רוצים להמשיך הלאה. רציתי לזכות בגביע בעונה שעברה עם מכבי נתניה, מועדון שאני כל כך אוהב, אשמח לעשות את זה העונה עם מכבי פתח תקוה".

על הגמר מול הפועל באר שבע: "לכולם ברור מי הפייבוריטית במשחק, זו קבוצה סופר איכותית ומנוסה במעמדים האלה. יהיה גמר שונה לחלוטין מהגמר עם נתניה בעונה שעברה. גם אני לומד מטעויות".

מוטי איוניר, שכינס את שחקני נוף הגליל על כר הדשא והחמיא להם על הדרך שעשו, אמר בסיום: "אני לא מאלה שמסתפקים, אני מאוכזב שלא הגענו לגמר. אם זו הייתה תחרות מלכת היופי, כנראה שהיינו מועמדים לזכייה, אבל מכבי פתח תקוה הייתה יעילה יותר. הודיתי לשחקנים על המסע הנהדר הזה, גם הפעם הם רצו ושיחקו טוב בדקות מסוימות. התוצאה קצת משקרת, היינו צריכים לעשות יותר. יש לנו עוד כמה משחקים בפלייאוף העליון וננסה לסיים את העונה כמה שיותר יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully