וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין לא השלים אימון מלא. קטש: "נקבל חוות דעת ואז נחליט"

29.4.2024 / 18:15

הגארד המצטיין של מכבי תל אביב יעבור בדיקת MRI ועדיין בספק למשחק מספר 3 בסדרה מול פנאתינייקוס (ג', 20:00): "שחקנים אחרים יצטרכו לעשות את העבודה". ווב: "הקהל יוסיף לנו אנרגיות. מוכנים עם או בלי ווייד". צפו בקהל הנלהב של הצהובים בבלגרד

מכבי תל אביב באימון בבלגרד/אור שקדי, שליחנו לבלגרד

מכבי תל אביב המשיכה בהכנות שלה לקראת משחק מספר 3 מחר (שלישי, 20:00) בסדרת פלייאוף היורוליג נגד פנאתינייקוס בבלגרד. אל הצהובים, שערכו אימון בבירת סרביה, הצטרף ווייד בולדווין שנפצע במשחק הראשון בסדרה ונעדר מהמשחק השני, כשבמכבי תל אביב מספרים שהגארד המצטיין יעבור בדיקת MRI, אחריה יחליטו לגבי שיתופו מחר ובהמשך הסדרה. נכון לעכשיו, בולדווין התאמן בנפרד ואפילו לא השלים אימון מלא, ובסופו נסע לבצע בדיקה, כך שהתוכניות של מכבי נותרו בלי אחד משחקניה הבכירים למשחק מספר 3.

עודד קטש, מאמן הקבוצה, התייחס למצבו של הגארד: "בולדווין עשה עוד טיפול היום, נראה עכשיו איך הוא מרגיש. מחר הוא יעשה עוד MRI ואז נקבל חוות דעת יותר מדויקת של הרופאים. חסרונו של בולדווין משמעותי, הייתי שמח לחלק יותר את הדקות. שחקנים אחרים יצטרכו לעשות את העבודה הזאת. היינו שם, צריכים להיות יותר מרוכזים ואגרסיביים".

עוד אמר קטש וסימן את הנקודות בהן השחקנים שלו צריכים להשתפר לקראת המשחק השלישי בסדרה: "צריכים שכולם יהיו מעורבים. קשה לדעת מי יקלע יותר ומי פחות. לא הלכנו מספיק לקו וזה מבטא קצת רכות שהייתה לנו במשחק מספר 2. אנחנו משחקים נגד כמה שחקנים עם ניסיון שעשו לנו נזק במשחק מספר 2. לא נשברנו שם, כמעט הצלחנו למצוא את הדרך לחזור במשחק מספר 1. הייתה תחושה שהם היו יותר אגרסיביים, הם שיחקו יותר עם תחושת תכיפות וזה מה שנצטרך לעשות מחר. מה שמחזיק אותנו באופן קבוע זה הרצון להנות ונמשיך ככה".

ג'ון דיברתולומאו לצד לורנזו בראון מכבי תל אביב. אור שקדי, שליחנו לבלגרד,
ממשיכים בהכנות, כרגע בלי בולדווין. דיברתולומאו ובראון/אור שקדי, שליחנו לבלגרד

צפו בהתרגשות של אוהדי מכבי תל אביב

אוהדי מכבי תל אביב חוגגים עם בונזי קולסון בבלגרד/אור שקדי, שליח וואלה ספורט לבלגרד

ג'יימס ווב סיפר לקראת המשחק החשוב: "אנחנו לוקחים כל משחק בפני עצמו, מנסים להיות מרוכזים במשחק הקרוב. אנחנו צריכים להישאר יחד כקבוצה, זאת הייתה שנה קשה עבורנו. עם או בלי בולדווין זה משהו שאנחנו צריכים להתרגל אליו ולהיות מוכנים לקראתו. נצטרך לעשות הגנה טובה, לתקוף טוב. אני רוצה לקלוע יותר, מחר יהיה סיפור אחר. לשחק מול אוהדים זה נהדר, השנה שיחקנו בלי קהל ביתי יותר מדי. אנחנו צריכים את הקהל מחר, זה יוסיף לנו אנרגיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully