וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין בבלגרד, פסימיות לגבי שיתופו בשלישי. מכסת הקהל תוגדל?

אור שקדי, שליחנו לבלגרד

29.4.2024 / 11:00

כוכב מכבי תל אביב חזר מקרואטיה ופגש את חבריו, אך ההערכות הן כי הסיכוי שישותף במשחק השלישי בסדרה נגד פנאתינייקוס לא גבוה. מזרחי ובכירים נוספים ייפגשו בסרביה עם נציגי המשטרה והנשיא כדי להגדיל את מספר הצופים בפיוניור ל-1,000

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.4/ספורט1

סדרת הפלייאוף בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס תימשך מחר (שלישי, 20:00) בפיוניר שבבלגרד כשהצהובים יארחו את משחק מספר 3. מכבי ניצחה במשחק הראשון באואקה 87:91, אך במשחק השני ממנו נעדר ווייד בולדווין, הצליחה פאו להשוות עם ניצחון 76:95.

הצהובים הגיעו אתמול בשעות הלילה לבלגרד, כשבשעות הצהריים ערכה הקבוצה אימון בישראל. היום בצהריים תהיה מכבי הראשונה להתאמן, דווקא בשטארק ארינה הגדול שהיה אמור לארח את המשחק במקור, בשל אליפות אירופה באיגרוף שנערכת בפיוניר. אחריה תעלה אל הפרקט פנאתינייקוס שנחתה היום בבלגרד.

מי שהצטרף היום לחבריו בבלגרד הוא ווייד בולדווין שלא צפוי להתלבש למשחק מחר, אלא אם תחול הפתעה גדולה. הגארד היה בימים האחרונים בטיפולים מיוחדים בקרואטיה שהיו אמורים להעלות את הסיכוי שישותף. במכבי העריכו כי אם בולדווין יוכל להשתתף בהמשך הסדרה, זה יהיה במשחק הרביעי או החמישי, אך לאחר בדיקה ושיחה עם השחקן תתקבל החלטה האם לנסות ולקדמו לעבר שיתוף במשחק או להמשיך עם אותו סגל ששיחק במשחק השני. הגארד עורך היום אימון אישי ובהמשך יצטרף ליתר, כשההחלטה הסופית תתקבל מחר, אך כרגע הכיוון הוא שהוא לא ישחק במשקח מספר 3.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. FCBB/Johannes Ritter, אתר רשמי
לא יתאושש בזמן? בולדווין/אתר רשמי, FCBB/Johannes Ritter

הצהובים, שהפסידו את המשחק השני ללא בולדווין, התכוננו בימים האחרונים למשחק בלעדיו. במכבי יודעים שהם יהיו חייבים לקבל הרבה יותר מג'ון דיברתולומיאו שעדיין לא כשיר לחלוטין אחרי פציעת הכתף שלו, וכן לקבל משחקים טובים מהשחקנים המובילים הנוספים - לורנזו בראון, בונזי קולסון וג'וש ניבו - כששני האחרונים מגיעים אחרי משחק חלש מאוד במשחק השני בסדרה.

נושא מרכזי נוסף שנמצא על סדר היום הוא הכנסת הקהל לפיוניר. עד כה אושרה כניסה של 300 אוהדים בלבד, אבל במכבי נמצאים בקשר עם הרשויות בבלגרד מזה כשבוע בניסיון להגדיל את המכסה ל-1,000. היום תיערך פגישה בהשתתפות נציגי מכבי, ביניהם היו"ר שמעון מזרחי ובכירים סרבים, כולל נציגי משרד הנשיא המקומי. במכבי מעריכים כי יאשרו את כניסת הצופים, כשההערכות הן שבבלגרד נמצאים כמה מאות אוהדים שמחכים להגדלת המכסה על מנת שיוכלו להיכנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully