וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:2 לאינטר על טורינו לפני מצעד האליפות, 2:2 בין נאפולי לרומא

היריבה ערכה מסדר כבוד לאלופה הטרייה, צ'לחנוילו כבש צמד, אינזאגי רקד עם האוהדים. אברהם כבש לראשונה העונה והציל עבור הג'אלורוסי נקודה יקרה

תקציר: אינטר - טורינו 0:2/ספורט1

המחזור ה-34 בסרייה A נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים, כשהמאבקים על הטופ 5 וחגיגות האליפות של אינטר במוקד.

אינטר - טורינו 0:2

אחרי שהבטיחו רשמית את האליפות בדרבי מול מילאן, שבו הנראזורי הביתה כדי לחגוג את התואר המתוק. שחקני היריבה ערכו מסדר כבוד לשחקני האלופה הטריה, כשאלה עלו לכר הדשא לקול תשואות מהקהל המשולהב. אחרי מחצית ראשונה מאופסת הורחק אדריאן טמזה (49), מה שפתח את המשחק. בדקה ה-56 מצא הנריך מחיטריאן את הקאן צ'לחנוילו, שקבע 0:1. ארבע דקות לאחר מכן השלים צמד מהנקודה הלבנה. השחקנים חגגו עם האוהדים, לפני מצעד האליפות בהשתתפות עשרות אלפים ברחבי מילאנו שנערך מיד עם שריקת הסיום.

היסטוריה נרשמה במשחק, כשלראשונה בתולדות הסריה A, מי שניהלו את ההתמודדות היו שלוש שופטות - מריה סולה פריירי קאפוטי היתה השופטת הראשית, ולצידה שתי קווניות.

החגיגות החלו עוד לפני המשחק

אינזאגי מקפץ עם האוהדים

צפו בתקציר ה-2:2 הדרמטי בין נאפולי לרומא

תקציר: נאפולי - רומא 2:2/ספורט1

נאפולי - רומא 2:2

הג'אלורוסי סופרים ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות והגיעו לביתה של האלופה היוצאת בידיעה שניצחון נוסף יסייע להם להשלים דאבל עונתי על נאפולי ולהתקרב להבטחת המקום החמישי. הם לא עמדו במשימה, אבל מבחינתם בתום דרמה הצילו נקודה יקרה שמותירה אותם במקום החמישי המוביל לליגת האלופות, במרחק ארבע הפרש מבולוניה הרביעית ורק שתיים הפרש מאטאלנטה השישית שניצחה היום את אמפולי.

נאפולי חזרה לסורה בשבוע שעבר עם 1:0 באמפולי והייתה קרובה לניצחון שהיה משאיר אותה בתמונת המפעלים האירופיים בעונה הבאה, אבל לא החזיקה מעמד. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, החצי השני היה מצוין: בדקה ה-59 נאפולי נקלעה לפיגור מפנדל מדויק של פאולו דיבאלה, אך מתיאס אוליברה (65) ו-ויקטור אוסימן בפנדל משלו בדקה ה-84 השלימו מהפך. חמש דקות חלפו וטמי אברהם כבש את שערו הראשון העונה בנגיחה מרחבת החמש - תחילה הקוון הניף דגל לנבדל והחלוץ ששב אחרי כשנה בעקבות פציעה בברך נותר מאוכזב, אבל שופטי המסך אישרו את השער והשתיים נפרדו ב-2:2 מהנה, אך כזה שלא משרת אותן.

טמי אברהם, חלוץ רומא. רויטרס
שער ראשון העונה ויקר עבור הג'אלורוסי. אברהם/רויטרס

בולוניה - אודינזה 1:1

בולוניה עשתה עוד צעד לעבר הבטחת המקום הרביעי עם נקודה ביתית למרות ששיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-64. מרטין פאיירו העלה את אודינזה המסובכת ליתרון בדקה ה-45 והצרות של בולוניה העמיקו כשסם באוקמה הורחק בצהוב שני (64), אבל אלכסיס סאלמאקרס איזן בדקה ה-78 וקבע חלוקת נקודות.

אטאלנטה - אמפולי 0:2
לאטאלנטה: מריו פשאליץ' (פנדל, 42), אדמולה לוקמן (51)

פיורנטינה - ססואולו 1:5
לפיורנטינה: ריקרדו סוטיל (17), לוקאס מרטינס קווארטה (54), ניקו גונסאלס (58, 66), אנטונין באראק (62). לססואולו: כריסטיאן תורסדבדט (57)

המחזור יגיע לסיומו ביום שני בערב, כשגנואה תארח את קליארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully