וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"איום הציוני" על עתמאן בכותרות טורקיה: "כוחנות ישראלית טיפוסית"

במולדתו של מאמן פנאתינייקוס יצאו להגנתו אחרי שטען שאיש צוות ממכבי ת"א איים עליו: "נראה אותך בישראל". באחד האתרים התגאו בו: "לא מתרפס בפני היהודים"

התקרית בין שחקני מכבי תל אביב לשחקני פנאתינייקוס בסיום משחק 2/מתוך טוויטר

אמירותיו של ארגין עתמאן, שטען כי לאחר המשחק אמש (חמישי) איש צוות ממכבי תל אביב איים עליו וקרא לעברו "נראה אותך בישראל, עוד תראה מה הציונים יעשו לך", מכות גלים בטורקיה.

כזכור, מאמן פנאתינייקוס שהיה מעורב בעימות עם אנשי מכבי תל אביב בסיום המשחק השני בסדרה אמש, השיב ל"איומים" כלפיו במסיבת העיתונאים לאחר המשחק ואמר: "אני ארגין עתמאן, מאמן פנאתינייקוס, מאמן נבחרת טורקיה ואזרח טורקי. אתם לא יכולים לעשות לי שום דבר".

הטענות של עתמאן נשמעות מופרכות מלכתחילה, במיוחד לאור הניסוח המשונה של הדברים שטען שנאמר על ידי איש צוות ממכבי תל אביב, אבל זה לא הפריע לעיתונות הטורקית לקבל את דבריו של עתמאן כאמת מוחלטת.

הדברים של עתמאן צוטטו באתרי הספורט הגדולים בטורקיה וכיכבו בכותרות, כשהם מתובלים בביקורת על "הכוחנות הישראלית". באחד האתרים נכתב: "מכבי תל אביב מתנהגת בכוחנות ישראלית טיפוסית כלפי עתמאן, אבל הוא לא מתרפס בפני היהודים".

מאמן פנאתינייקוס, ארגין עתמאן. Roberto Finizio, GettyImages
לא מפסיק להתסיס ולהסית. עתמאן/GettyImages, Roberto Finizio

באתרים נוספים טענו ש"נשלחו איומים ציוניים" כלפי עתמאן, שמתחילת הסדרה מרבה להתסיס ולהלהיט את הרוחות. כזכור, מאמן פאו ביקר בחריפות את השופטים אחרי ההפסד במשחק 1, וטען בתוקף שפנאתינייקוס תנצח בסדרה ותעלה לפיינל פור.

גם אחרי הניצחון אתמול הוא דיבר בזלזול כלפי מכבי תל אביב. "אנחנו הרבה יותר טובים מהם, והיום כל אירופה ראתה את הבדלי הרמות בינינו. מכבי אולי קבוצה לא רעה, אבל היא רכה מאוד בהגנה. אני משוכנע שהם לא יעלו לפיינל פור על חשבוננו".

עתמאן הוא תומך ידוע ונלהב של נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן, ומספר פעמים בעבר אף נפגש והצטלם איתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully