וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתמאן טוען שאיש מכבי ת"א איים עליו, הנשיא קילל את קטש

עודכן לאחרונה: 26.4.2024 / 0:30

"אחד מאנשי מכבי אמר לי, 'נתראה בישראל, תראה מה הציונים יעשו לך'", אמר מאמן פאו, "הראינו את ההבדל בין הקבוצות כשהכל תקין". ינאקופולוס, ששב לאואקה לראשונה זה שנתיים, נצפה צועק "לך תזד**ן לעברו של המאמן היריב. מחמאות לסלוקאס

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.4/ספורט1

פנאתינייקוס הביסה הערב (חמישי) 79:96 את מכבי תל אביב באואקה ואיזנה את סדרת רבע גמר היורוליג ל-1:1, רגע לפני שהיא עוברת לבלגרד. "בדיוק על זה אוהדי פאו חלמו כשקוסטס סלוקאס חתם", נכתב ב"גאזטה" היווני אחרי שיא הקריירה של הרכז הנפלא (29 נקודות). "הוא לקח את העניינים לידיים ברגעים החשובים". ב"ספורט24" הוסיפו וכתבו: "הופעה אגדית של סלוקאס. כעת המשימה לנצח משחק אחד לפחות בבלגרד, אין אפשרות אחרת".

המאמן ארגין עתמאן, שסיפק ציטוטים יוצאי דופן אחרי ההפסד במשחק הראשון, שוב התרברב ואמר: "אמרתי לכם שאני בוטח בקבוצה שלי, והיום כל אירופה ראתה שאנחנו טובים ממכבי תל אביב. הרבע הראשון לא הלך כמו שרצינו, אבל סלוקאס היה מצוין וגם פפאפטרו היה טוב. היינו אגרסיביים בהגנה. כמובן שמכבי קבוצה טובה ובבלגרד יהיה קשה, אבל הם קבוצה רכה בהגנה. מצאנו את הקצב שלנו וניצחנו בצדק".

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן הטורקי: "לא התחלנו את המשחק טוב, מכבי קבוצה התקפית טובה וברבע הראשון לא שמנו לחץ על הכדור, במיוחד לא על לורנזו בראון. מהרגע שסלוקאס נכנס למשחק התחלנו לשחק הגנה טובה יותר, זה היה אחד המשחקים ההתקפיים הטובים שלו בקריירה, אבל גם בהגנה הוא שם לחץ על לורנזו בראון, פפאטרו עשה עבודה טובה על בונזי קולסון שהיה אחד השחקנים הטובים במשחק הראשון. שיחקנו בלי לחץ אחרי שפתחנו עם פאניקה, ובשלבים מסוימים כשסלוקאס יצא עשינו כמה איבודי כדור מבישים, אבל כשהוא חזר הוא שלט על המשחק. הראינו את האיכות ואת ההבדל בין הקבוצות כשהכל על המגרש תקין".

הרננגומס מהלל את סלוקאס

על סלוקאס אמר עתמאן: "לפני המשחק הזה עבדתי עם הרבה כוכבים, והוא גם היה כוכב לפני שבא לכאן. כולם מכבדים אותו באירופה, הוא עשה משחק גדול לקריירה. אין ספק באיכות שלו, אבל גם במנהיגות. הוא הראה את האיכות שלו, והוא חשוב בשבילנו למשחקים הבאים, לא קל להגיע לפיינל פור ולזכות בתארים, צריך כוכבים עם מנטאליות נכונה. זה הפלייאוף, ראינו בסדרות האחרות שיתרון הביתיות לא נחשב יותר מדי. חשוב שנשחק הגנה טובה כמו הערב מהרבע השני. אני מקווה שכמה שחקנים שהיום שיחקו ברמה נמוכה יותר מהאיכות שלהם, ינוחו ויתכוננו מנטאלית ופיזית למשחקים הללו. ניצחנו הרבה משחקים בחוץ, ננסה לעשות זאת שוב".

המאמן המשיך וזעם על הודעת היורוליג שתקפה אותו לפני המשחק ואמר: "זה מוזר מאוד. דיברתי עם השופטים על השופטים, לא קרה כלום, למה לא הוציא הצהרה כזאת. ואז מה קורה? בדרך לחדרי ההלבשה, מישהו מהצוות של מכבי, בלי אקרדיטציה, אמר לי, 'נתראה בישראל, תראה מה הציונים יעשו לך'. נו באמת. אני ארגין עתמאן, אני מאמן פנאתינייקוס, אני מאמן נבחרת טורקיה. אני אזרח טורקיה".

סלוקאס עצמו סיכם ואמר: "אני גאה בהופעה שלנו, מלבד הרבע הראשון. בשלושת הרבעים הבאים דבקנו בתכנית המשחק שלנו, אולי הלחץ בהתחלה קצת השפיע. אני מנסה לעשות את המיטב כדי לעזור לקבוצה כמה שיותר, אבל מעדיף לקלוע פחות ושננצח בצורה נוחה יותר".

לוקה וילדוסה הוסיף: "עשינו עבודה מצוינת, סלוקאס הוא המנהיג שלנו. ניסע לבלגרד כדי להשיג שני ניצחונות. המפתח היה ההגנה. לא יהיה פשוט לשחק מול יציעים ריקים, אבל נלך כדי לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עדות לכמה חשוב היה המשחק הזה ניתן היה לקבל מכך שהבעלים דימיטריס ינאקופולוס הגיע לאואקה - לראשונה זה קרוב לשנתיים. בעלי פאו נכח העונה במשחקי חוץ מול מונאקו, מילאנו, אולימפיאקוס, וירטוס בולוניה ובאיירן מינכן והערב, לראשונה מאז יוני 2022, הוא הגיע למשחק בית וזכה לתשואות חמות מהקהל.

כדרכו, ינאקופולוס היה מעורב מאוד במשחק, ובמהלכו אפילו נצפה צועק: "שב, לך תזד**ן לכיוונו של עודד קטש - נזכיר, שחקן הקבוצה לשעבר, שסייע לה לזכות באליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully