וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס גדול לא היה פאו: מכבי תל אביב הפסידה לפנאתינייקוס

מכבי ת"א נטולת בולדווין חלמה על קאמבק נוסף באואקה והפכה פיגור 18 ל-3 בלבד ברבע האחרון, אלא שסלוקאס עם שיא קריירה של 29 נק' ופנאתינייקוס טסו שוב קדימה וניצחו 79:95 הסדרה עוברת לבלגרד ב-1:1, בראון הוביל עם 18, גם בלאט וקליבלנד בלטו

פינג-פונג שאלות ותשובות עם שחקן מכבי תל אביב, חסיאל ריברו/צילום: דני מרון. עריכת וידאו: אביעד בללי

סדרת פלייאוף היורוליג התחילה בצורה הכי טובה שמכבי תל אביב הייתה יכולה לדמיין עם ניצחון 87:91 ביום שלישי, כשהצרה היחידה שהייתה לעודד קטש הגיעה מכיוונו של ווייד בולדווין שנפצע בשריר הירך האחורי. הערב (חמישי) ללא הכוכב של הקבוצה, האלופה הישראלית היוותה יריבה לפנאתינייקוס במשך הרבה שלבים במשחק והצליחה כבר כמעט לחזור מפיגור 18, אבל הפסידה 95:79 והקבוצה היוונית השוותה את הסדרה ל-1:1 במאבק על הכרטיס לפיינל פור.

כמו במשחק הראשון, הצהובים פתחו נהדר כשג'ייק כהן (12 נק') ולורנזו בראון (18 נק' ו-6 אס') הגיעו בשלב מוקדם לדו ספרתי ויחד עם חסיאל ריברו (9 נק') סיימו את הרבע הראשון ביתרון 20:28. הירוקים פתחו מנועים ונהנו מרבע שני גדול של קוסטאס סלוקאס (29 נק'), ששבר שיא קריירה, וקונסטנטינוס מיטוגלו (14 נק' ו-6 ריב') שהובילו את המארחים לריצת 2:19 ויתרון 39:51 בירידה להפסקה. הריצה היוונית המשיכה לתוך הרבע השלישי והגיעה בשיא ל-3:26 כשגם קנדריק נאן (10 נק') הגיע לדו ספרתי, ומנגד תמיר בלאט (11 נק' ו-6 אס') עם תצוגה יפה מחוץ לקשת הצליח לצמצם מעט את הפרש השיא שעמד על 18 עם 60:71 לפאו לקראת הרבע האחרון. אנטוניוס קליבלנד (12 נק') הצטרף לרכז הישראלי והשניים הובילו ריצת 0:12 שהורידה את ההפרש ל-3 בלבד, אבל מתיאס לסור (11 נק' ו-8 ריב') התעורר בדקות האחרונות וסייע לפאו להשוות את הסדרה עם ניצחון ביתי חשוב שכפה, לפחות, ארבעה משחקים בסדרה.

קלעו לפנאתינייקוס: קוסטאס סלוקאס (8/9 ל-2) 29, יואניס פאפאפטרו 15, קונסטנטינוס מיטוגלו (6 ריב') 14, מתיאס לסור (8 ריב') 11, קנדריק נאן 10, לוקה וילדוסה 5, קוסטאס אנטטקומפו 4, ג'ריאן גרנט 3, מריוס גריגוניס ופנאיוטיס קלאיצקיס 2 כ"א. אלאפתריוס מנצוקאס שותף ולא קלע.

קלעו למכבי תל אביב: לורזנו בראון (6 אס') 18, אנטוניוס קליבלנד וג'ייק כהן 12 כ"א, תמיר בלאט (6 אס') 11, חסיאל ריברו 9, בונזי קולסון וג'וש ניבו 6 כ"א, ג'ון דיברתולומאו 3, ג'יימס ווב (5 ריב') 2. רומן סורקין שותף ולא קלע.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography, אתר רשמי
הפעם זה לא עבד. בראון/אתר רשמי, Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography

מהלך המשחק

רבע 1

עודד קטש עלה בחמישייה עם לורנזו בראון, בונזי קולסון, ג'ייק כהן, ג'וש ניבו וג'ון דיברתולומאו. כהן קבר שלשה גדולה בפתיחה ואחרי שמתיאס לסור צימק, הוסיף עוד אחת וקבע 2:6 מהיר. קנדריק נאן הוריד את ההפרש לנקודה עם קליעה מחוץ לקשת, בראון הגדיל מחדש עם 4 נקודות וכהן הגדיל ל-7:12. הספרדי איבד כדור בחצי של פאו שסידר מתפרצת ויתרון יווני, אבל שוב זה היה כהן שכבר הגיע לדו ספרתי והשווה ל-14:14. ניבו השיג נקודות ראשונות והקפטן בצהוב דייק מחוץ לקשת בדרך ליתרון שהצטמטם ל-16:19 עם סל של קוסטנטינוס מיטוגלו. בראון הטביע להגדיל את היתרון ל-7, חסיאל ריברו קלע מהשלוש ומכבי ביתרון 20:28 בתום הרבע הראשון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'ון דיברתולומאו, שחקן מכבי תל אביב. Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography, אתר רשמי
פתיחה טובה של הצהובים. דיברתולומאו/אתר רשמי, Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography

רבע 2

קוסטאס סלוקאס ויואניס פאפאפטרו הובילו פתיחה טובה יותר של היוונים שחזרו בריצת 0:5 ושלשה גדולה של תמיר בלאט הגדילה מחדש את היתרון ל-6. פנאיוטיס קלאיצקיס חתך את ההפרש ל-3 ומהצד השני כהן קבע 30:35. סלוקאס הוסיף 5 נקודות רצופות וההפרש ירד לנקודה בלבד, לפני שקולסון סוף סוף רשם נקודות ראשונות. סלוקאס צלף מחוץ לקשת וקבע 38:38 עם פסק זמן של קטש להוריד את ההתלהבות היוונית. זה לא סייע במיוחד למכבי כשסלוקאס הוסיף עוד שלשה שהעבירה את היתרון לפאו עם עבירה טכנית של ניבו. פאפאפטרו דייק מהשלוש, לסור סחט סל ועבירה והיתרון היווני גדל לדו ספרתי בריצת 2:19 מדהימה שסיימה את המחצית עם 39:51 לפאו בהפסקה.

ג'ייק כהן מכבי תל אביב לצד קונסטנטינוס מיטוגלו פנאתינייקוס. Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography, אתר רשמי
זה מתחיל להראות קשה יותר מהמשחק הראשון. כהן ומיטוגלו/אתר רשמי, Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography

רבע 3

פתיחת המחצית השנייה המשיכה להיות של הירוקים עם סל ועבירה של מיטוגלו בדרך ל-39:56. בראון עם נקודות ראשונות ברבע אחרי כמעט שלוש דקות, אבל נאן ומיטוגלו ענו והיתרון גדל ל-44:62 עם שלשה של פאפאפטרו. אנטוניוס קליבלנד רשם נקודות ראשונות הערב שרק צימקו את הפיגור הדו ספרתי במעט וקליעה של בלאט מחוץ לקשת הביאה את מכבי ל-51 נקודות. הרכז המשיך לבלוט מחוץ לקשת, אבל ראה מהצד השני את סלוקאס מגיע כבר ל-20 נקודות עם שלשה משל עצמו וקליבלנד חטף כדור וקבע 60:71 לפאו.

תמיר בלאט מכבי תל אביב. Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography, אתר רשמי
מנסה להשאיר את מכבי במשחק. בלאט/אתר רשמי, Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography

רבע 4

מהלך מרהיב של בלאט את קליבלנד הסתיים בהטבעה של הגארד האמריקאי כשהישראלי סידר לריברו נקודות בצבע וההפרש ירד ל-5 בלבד בריצת 0:10 מהירה ופסק זמן של עתמאן. קליבלנד קבע ריצת 0:12 לפני שלסור השתיק את הספסל הצהוב עם סל קל קבע 68:73. לסור התעורר בדקות האחרונות והגדיל מחדש את היתרון היווני ל-70:78 ופאפאפטרו מהשלוש קבע יתרון דו ספרתי ופסק זמן צהוב. סלוקאס שבר שיא קריירה אישי עם 29 נקודות בריצת 0:9 ירוקה וגם שלשה של קולסון לא הרגיעה את הקהל באואקה. זה הסתיים בניצחון של פנאתייניקוס 79:95 על מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully