וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ טוען שליברפול עדיין במירוץ, באנגליה מהללים את דה בראונה

עודכן לאחרונה: 26.4.2024 / 0:36

מנג'ר מנצ'סטר סיטי חושב שקבוצתו "חייבת לנצח את כל המשחקים" כדי לזכות באליפות. הבלגי כבש לראשונה בנגיחה: "לא מעולם הזה"

תקציר: ברייטון - מנצ'סטר סיטי 4:0/ספורט1

מנצ'סטר סיטי הביסה הערב (חמישי) 0:4 את ברייטון וצימקה מחדש את הפער מארסנל המוליכה לנקודה בלבד, כשאלופה המכהנת יש עדיין משחק חסר. קווין דה בראונה חגג שער ליגה ראשון בנגיחה, פיל פודן הלוהט הוסיף צמד וחוליאן אלברס חתם את החגיגה. סיטי סופרת כעת 30 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות (לא כולל הפסדים בפנדלים), והיא הקבוצה האנגלית השלישית אי פעם שעושה זאת (לנוטינגהאם פורסט של 1978 היו 40 כאלה).

"זה לא קורה הרבה פעמים", הודה דה בראונה על הנגיחה שלו. "קייל ווקר הגביה לי היטב והבנתי שאוכל להגיע לכדור רק אם אקפוץ לעברו, אני לא טוב בדברים האלה. היה משחק טוב, היינו טובים מאוד במחצית הראשונה. כשפפ הגיע היו הרבה פגישות טקטיות, אני מבין מה הוא רוצה ממני, עכשיו הוא רוצה שאלחץ מקדימה ואני מנסה לעשות את עבודתי. אני סומך עלינו, עם כל הכבוד לליברפול וארסנל, שהן מדהימות. ננסה להמשיך לעבוד קשה ולהיות צנועים".

על חברו לחלק הקדמי פיל פודן, שהגיע ל-51 שערי ליגה, אמר הבלגי: "כעת סומכים עליו לשחק תפקיד מרכזי, הוא עושה את הדברים הללו כבר כמה שנים ועזר לנו לזכות בתארים. הוא לקח את המשחק שלו לרמה אחרת".

פיל פודן, שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אנשי המשחק. פודן ודה בראונה/רויטרס

שחקן העבר ג'יימי רדנאפ הילל את הפליימייקר הבלגי ואמר: "הוא כל כך טוב. כבר ראינו קשרים גדולים - ג'רארד, למפארד, טורה - אבל מבחינתי הוא מעל כולם. הוא עושה דברים שלא מעולם הזה. אני בהלם בכל פעם שאני צופה בו".

פפ גווארדיולה טען כי מירוץ האליפות עדיין כולל את ליברפול, חרף ההפסד בדרבי: "מה שקרה לליברפול, שני הפסדים רצופים, יכול לקרות גם לארסנל וגם לנו. עדיין נותרו עוד הרבה משחקים בקופה. נצטרך לנצח את כל אחד מהמשחקים, כל ניצחון מקרב אותנו לשם. זו תוצאה טובה מאוד. הנגיחה של קווין? זה היה נהדר, הוא מוזמן לנסות את זה גם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully