וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בראונה כבש בנגיחה, צמד לפודן, 0:4 למנצ'סטר סיטי בברייטון

הבלגי הבקיע עם הראש לראשונה בפרמיירליג ובפעם החמישית בקריירה, חברו לקישור הצטרף לחגיגה ואלברס חתם, האלופה שוב במרחק נקודה מארסנל ותלויה בעצמה

תקציר: ברייטון - מנצ'סטר סיטי 4:0/ספורט1

אחרי ההדחה מליגת האלופות מול ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי גברה על צ'לסי בדרך למפגש עם יונייטד בגמר הגביע והערב (חמישי) שבה לפרמיירליג בידיעה שרק ניצחון ישאיר אותה תלויה בעצמה במאבק האליפות. היא אמנם חסרה את ארלינג הולאנד, אבל גם בלי הסקורר הגדול החבורה של פפ גווארדיולה לא התקשתה, הביסה בחוץ 0:4 את ברייטון של רוברטו דה זרבי והיא שוב מעל ליברפול בטבלה ובמרחק נקודה בלבד מהמוליכה ארסנל, כל זאת כשיש לה משחק חסר להשלים.

האלופה הגיעה לברייטון ללא הולאנד כאמור, אבל את חסרונו השכיחו במהרה שני הכוכבים קווין דה בראונה ופיל פודן. הבלגי הבקיע כבר בדקה ה-17 בנגיחה - מעולם הוא לא כבש בפרמיירליג עם הראש ועשה זאת בסך הכל בפעם החמישית בקריירה - והקשר האנגלי הוסיף צמד בזק (26 ו-34), תחילה בכדור חופשי אחרי שסחט עבירה על סף הרחבה ולאחר מכן כתוצאה משגיאה חמורה בהגנת השחפים.

במחצית השנייה סיטי הורידה מעט את הרגל מהגז, אבל קייל ווקר שבישל לדה בראונה את השער הראשון, בדקה ה-62 פרץ לרחבה באין מפריע וסידר לחוליאן אלברס את ה-0:4, תוצאה שלא השתנתה עד הסיום. גווארדיולה עוד הספיק להעניק מנוחה לכוכביו ובזכות הניצחון סיטי שבה למקום השני, אבל תלויה בעצמה ותזכה בעוד אליפות אם תנצח את חמשת משחקיה האחרונים עד תום העונה. ברייטון שבמקום ה-11 סופרת מחזור חמישי ברציפות ללא ניצחון ומאבדת כנראה את האפשרות להשיג כרטיס למפעל אירופי.

קווין דה בראונה, שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הולאנד נעדר, דה בראונה סיפק נגיחה מושלמת/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 3: וולבק ניסה להפתיע את אדרסון בבעיטה מקצה הרחבה, השוער קלט.

דקה 14: כדור חופשי לזכות סיטי הסתיים בהרמה של פודן לרחבה, אקה נותר חופשי, אבל בקושי הגיע לכדור ובעט מהאוויר גבוה והחוצה.

דקה 17: גול! פודן זיהה את התנועה של ווקר על קו ימין ומצא אותו בין שני שחקנים, המגן הרים בנגיעה ודה בראונה עם הראש העלה את סיטי ל-0:1. שערו הראשון של הבלגי בפרמיירליג בנגיחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה כובש בנגיחה נגד ברייטון. GettyImages
הפעם הראשונה שלו בפרמיירליג והחמישית בקריירה בנגיחה. דה בראונה/GettyImages

דקה 18: הקצב הגבוה נמשך. דאנק נגח לידיים של אדרסון, סיטי יצאה להתקפה מהירה ואלברס בעט ליד הקורה.

דקה 26: גול! פודן דהר לשער והוכשל על סף הרחבה, ניגש לכדור החופשי ובעט על החומה, אבל הכדור שינה כיוון והכניע את סטיל. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 34: גול! סיטי כבר ב-0:3. סטיל ושחקני ברייטון ניסו לצאת מהלחץ עם מסירות מיותרות ברחבה, ברנרדו חטף ופודן בנגיעה בעט לפינה הרחוקה את שערו ה-50 שלו בפרמיירליג בגיל 23 בלבד.

פיל פודן, שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
דהר לרחבה, סחט עבירה וכבש מהכדור החופשי. פודן/GettyImages

דקה 53: ז'ואאו פדרו השאיר מאחוריו את כל הגנת האורחת, אבל לא הצליח להכניע את אדרסון שיצא מהשער מצוין.

דקה 59: שוב חטיפת כדור של התקפת סיטי בעמדה מסוכנת, פודן הפעם מסר לאלברס שבעט רע למרכז השער.

דקה 62: גול! אדרסון בכדור ארוך זיהה את ווקר לבד על קו ימין. המגן רץ עד השער, ספק ביצע עבירה על סטיל, אבל השופט סימן להמשיך ואלברס גלגל לרשת החשופה את ה-0:4.

במחזור הבא, מנצ'סטר סיטי תתארח אצל נוטינגהאם פורסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully