וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "אף אחד לא יודע מתי בולדווין יחזור". צפו בתקרית בחדרי ההלבשה

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 23:59

מאמן מכבי ת"א טען כי פאו "קיבלה מה שרצתה" אחרי התלונות לשופטים והוסיף: "הייתי חותם על 1:1". הרוחות התלהטו מיד לאחר המשחק

סיכום השבוע בספורט/ספורט1

מכבי תל אביב נטולת ווייד בולדווין הפצוע פתחה נפלא את המשחק השני מול פנאתינייקוס הערב (חמישי) וכבר הובילה ב-9 הפרש באואקה, אלא שהמארחת חזרה עם ריצה אדירה של 3:26. הקבוצה של עודד קטש לא אמרה נואש, הפכה פיגור 18 ל-3 בלבד ברבע האחרון, אך קוסטס סלוקאס (29 נקודות) וחבריו שוב ברחו, הביסו 79:96 והשוו את סדרת רבע הגמר הלוהטת ל-1:1. המשחק השלישי ייערך בבלגרד ביום שלישי הבא והרביעי ביום חמישי הבא, כשהצהובים מקווים שכוכבם הגדול יחלים בזמן.

"דיברנו לפני המשחק על האמירות והשופטים. הם קיבלו את מה שהם רצו", אמר עודד קטש בסיום. "אני לא אוהב לדבר על השופטים ואין שום דבר ספציפי. אני חושב שגילינו אופי לא פחות ממשחק מספר 1. הבאנו את זה כמעט לאותה נקודה כמו המשחק הקודם. היו חסרים לנו כמה שחקנים, חלק נפלו מהרגליים וגם ניבו נקלע לבעיית עבירות. היו שני רבעים שאיבדנו בהם ריכוז. סלוקאס עושה מה שהוא יודע לעשות, זאת הסיבה שהוא לוקח תארים. היו לנו פחות כלים והיינו חייבים לעשות רוטציה. אם מסתכלים על שני המשחקים יש לנו הרבה מה לקחת. סך הכל, 1:1 זה משהו שהייתי חותם עליו. היו הרבה אמוציות ושחקנים מאוד רצו, השחקנים היו חיוביים והרבה כבוד גדול אליהם".

קטש נשאל לגבי מצבו של ווייד בולדווין, שכמובן לא שותף הערב, והשיב: "אין לי תשובה עדיין מתי הוא יחזור. לא חושב שיש מישהו שיש לו תשובה לכך, גם לא בולדווין בעצמו. צריך לטפל בו ונבחן את זה שוב עוד ארבעה ימים".

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography, אתר רשמי
לוקח את הדברים החיוביים. קטש/אתר רשמי, Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography

צפו בתקרית בסיום

בסיום המשחק, בדרך לחדרי ההלבשה, התלהטו הרוחות וחלק מאנשי הקבוצות החליפו דין ודברים - ביניהם מתיאס לסור, קוסטאס סלוקאס ועוזר מאמן מכבי תל אביב נועם לוי. לפי דיווחים ביוון, "חלק מאנשי מכבי, ביניהם ווייד בודלווין, קיללו את אנשי פנאתינייקוס. אחד מהם קילל את עתמאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully