וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא קרובה לליגת האלופות אחרי 1:2 דרמטי במשחק שארך 18 דקות

11 ימים אחרי שאנדיקה צנח אל כר הדשא והמשחק בין אודינזה לג'אלורוסי הופסק ב-1:1, הוא הושלם והוכרע על ידי בריאן כריסטנטה בדקה ה-90+5

תקציר: מילאן - רומא 1:0/ספורט1

לפני 11 ימים נפגשו אודינזה ורומא למשחק במסגרת המחזור ה-32 בסרייה A שלא הגיע לסיומו, כי בדקה ה-72 התמוטט אוון אנדיקה ופונה לבית חולים כשהוא מחזיק את החזה. החשש היה שהוא חטף התקף לב על כר הדשא והמשחק הופסק מיידית על ידי השופט. סוף טוב הכל טוב, הבלם של רומא עבר בדיקות רפואיות מקיפות, שב לאימונים והערב (חמישי) נפגשו הקבוצות ל-18 הדקות האחרונות כדי להשלים את המשחק שנעצר כשלוח התוצאות הראה 1:1.

אודינזה הגיעה למפגש הערב עם פאביו קנבארו על הקווים, שלושה ימים אחרי שמונה לתפקיד ובמשחקו הראשון פגש את חברו לשעבר מימיהם המשותפים כשניים מכוכבי נבחרת איטליה. המאמנים עשו שינויים רבים בהרכבים ולמרות שההתמודדות נמשכה 18 דקות, הדרמה בכל זאת הייתה גדולה כי בריאן כריסטנטה כבש בנגיחה מקרן של פאולו דיבאלה את השער היחיד בדקה ה-90+5, העניק לרומא 1:2 על אודינזה ושלוש נקודות יקרות שמקרבות אותה אל עבר הבטחת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה. כזכור, במפגש הראשון אודינזה עלתה ליתרון במחצית הראשונה משער של רוברטו פריירה ורומא השוותה משער של רומלו לוקאקו שמונה דקות לפני שהמשחק הופסק.

בריאן כריסטנטה, שחקן רומא. GettyImages
כריסטנטה נגח פנימה וסידר לג'אלורוסי ניצחון קריטי/GettyImages

אחרי ההפסד של רומא לבולוניה השבוע, הניצחון הדרמטי של הג'אלורוסי הגדיל את הפער מאטאלנטה השישית לארבע נקודות. לכחולים מברגמו אמנם משחק חסר, אבל אחרי שאיטליה רשמית השיגה את הכרטיס לליגת האלופות גם דרך המקום החמישי, רומא בהחלט תרצה לשמור עליו, או אפילו לעקוף את בולוניה שבמקום הרביעי ומקדימה אותה בארבע נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המחזור ה-34 באיטליה ייצא לדרך מחר כאשר פרוזינונה תארח את סלרניטנה ושון וייסמן. אודינזה תתארח בבולוניה ביום ראשון, זמן קצר לפני שרומא תתארח אצל האלופה היוצאת נאפולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully