וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך נאתכו מרשה לעצמו? בישראל הוא לא היה מדבר בצורה כזו"

הישראלי תקף בחריפות את השופט אחרי הפסד פרטיזן בדרבי, אגדת הכוכב האדום השיב אש: "הוא שחקן זר, זה מאוד מטריד אותי בתור כדורגלן עבר ששיחק מחוץ למדינה"

תקציר משחק האליפות של אינטר: ניצחון 1:2 על מילאן בדרבי/ספורט1

ביברס נאתכו לא הסתיר את זעמו בסיום הדרבי הגדול של בלגרד ביום שבת, בו הכוכב האדום השוותה בדקה ה-89 ל-2:2 חרף טענות האורחת על כך שבוצעה עבירה ברורה במהלך והפכה בדקה ה-90+9 מפנדל מעורר מחלוקת. מעבר לכך שפרטיזן ספגה הפסד כואב במגרשה של היריבה המושבעת, היא מעשית גם איבדה את הסיכוי לזכות באליפות על אף שהייתה בפסגת הטבלה לאורך שלבים רבים של העונה, כי הפער בין השתיים עומד כעת על 10 נקודות.

הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-89, ממש לפני ה-2:2, אבל מבין שחקני פרטיזן היה היחיד שיצא למתקפה נגד החלטות השיפוט בדרבי: "אדם אחד הכריע את המשחק וזו בושה שדבר כזה קורה פעם שנייה ברציפות. הגענו לכאן לשחק נגד 12 שחקנים ואם אף אחד לא אומר את זה, אז אנחנו נגיד. זה לא ייאמן שהגענו לכאן לשחק ואדם אחד גנב לכולם את ההצגה. אני כאן חמש שנים ואף אחד לא רוצה לדבר על זה שיש בעיות עם השיפוט. היינו צריכים לרדת מהדשא אחרי ה-2:2, אני מתנצל בפני האוהדים ולוקח אחריות על הטעות שלי. היינו צריכים לרדת מהדשא, אולי זה היה מעיר את ראשי הכדורגל בסרביה. אני מתנצל שאני צריך לדבר ככה, ילדים צופים בי, אבל זה לא כדורגל וצריך לומר את האמת. זה שופט שצריך להרחיק לחודשיים ולא לשפוט בדרבי".

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד לאחר שנפגע בכף רגלו עם השופט ריקרדו דה בורגוס. Alex Grimm, GettyImages
הותקף בחזרה. ביברס נאתכו/GettyImages, Alex Grimm

היום (שלישי), שלושה ימים אחרי הריאיון החריף של נאתכו ולפני שמחר ייפגשו השתיים לדרבי בחצי גמר הגביע לעוד דרבי טעון וכנראה שגם חם מהרגיל, שחקן העבר דראגישה ביניץ', מאגדות הכוכב האדום שזכה עם הקבוצה באליפות אירופה ולא אחת הביע ביקורת לא פשוטה כנגד ברק בכר, תקף גם את נאתכו.

"הדברים שאמר שחקן פרטיזן שלא אציין את שמו מאוד מטרידים אותי בתור כדורגלן עבר ששיחק מחוץ למדינה", אמר ביניץ' שבין השאר כיכב בברסט הצרפתית, עבר ללבאנטה הספרדית ושיחק גם בצ'כיה, בקפריסין וביפן, "תדמיינו שהייתי מעליב את המדינה שבה אני משחק כמו ספרד או יפן. זה יכול לקרות רק בסרביה. אני לא רוצה לומר את שם השחקן, אבל הייתי שואל אותו אם הוא היה משחק בישראל, אם הוא גם היה מדבר ככה על הכדורגל הישראלי?

"אסור לנו להמעיט בערכנו", המשיך ביניץ', "הוא שחקן זר וצריך להתנהג בהתאם. אם הוא לא אוהב את זה...מבחינתי שיבחרו את השופט למשחק מחר בחצי הגמר, אנחנו נראה על הדשא מי קבוצה טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully