וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו רתח: "חבל שלא ירדנו מהמגרש". גלזר ענה: "השופט לא אשם"

הקשר הוותיק אחרי ההפסד הדרמטי בדרבי: "השופט הזה תמיד גונב את ההצגה. הגיע הזמן לדבר על הדברים - מצדי שיענישו אותי". שוער הכוכב האדום הגיב

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - פרטיזן בלגרד 2:3/ספורט1

מתקפה חריפה ומאוד לא שגרתית אמש (שבת) של ביברס נאתכו על השופט בדרבי בין הכוכב האדום בלגרד לפרטיזן בלגרד. פרטיזן הוליכה 1:2 בחוץ, אבל בדקה ה-90 הכוכב האדום איזנה אחרי ספק עבירה במהלך שהוביל לכיבוש. השופט פאבלה איליץ' הוסיף לא פחות מרבע שעה למשחק הלוהט, ובדקה ה-100 אלכסנדר קטאי המארח קבע 2:3 לכוכב האדום בפנדל, אחרי עבירה שלטענת אנשי פרטיזן נעשתה מחוץ לרחבה.

איליץ' כבר ניהל לפני כמה שבועות את הדרבי של בלגרד שהסתיים ב-2:2 ובו הוא הרחיק של קסנדר סברינה מפרטיזן בצהוב שני. הערב נאתכו שנכנס כמחליף בדקה ה-89 אמר: "מביאים את השופט הזה לכל דרבי והוא גונב את ההצגה. הוא ירד מהמגרש מיד אחרי ששרק, הוא ידע שהוא עשה טעויות. די! די! אני כאן חמש שנים ואף אחד לא מדבר על הבעיה האמיתית. אנחנו נאבקים למען המועדון שלנו ואז בא האיש הזה וגונב את ההצגה".

"הייתי צריך להוביל את השחקנים ולרדת מהמגרש, זו הטעות שלי", אמר הקשר הוותיק, "אולי זה היה עוזר למישהו להתעורר. מה אנחנו יכולים לעשות? אנחנו לבד מול כולם. מישהו צריך להגיד את הדברים ואם רוצים - שיענישו אותי. זה עבר את הגבול, זה לא כדורגל. השופט הזה היה צריך להיות מושעה לחודשיים, לא לקבל שיבוץ לדרבי".

שחקני הכוכב האדום בלגרד חוגגים עם האוהדים אחרי ניצחון בדרבי. Srdjan Stevanovic, GettyImages
ערב חם בבלגרד. שחקני הכוכב האדום אמש/GettyImages, Srdjan Stevanovic

אגב, מי שהגיב לדברי נאתכו היה עומרי גלזר, שאמר: "יש משחקים בהם מוצדק לבוא בטענות לשופט, אבל הערב לא היה אחד מהם. ממה שראיתי, כל השריקות שלו היו נכונות".

בעקבות הניצחון, הכוכב האדום ועומרי גלזר הגדילו את הפער שלהם בפסגה הסרבית ל-10 נקודות. פרטיזן שהוליכה את הטבלה לאורך שבועות ארוכים, קרסה בתקופה האחרונה ואיבדה אחיזה. נאתכו בן ה-36 חלם על זכייה באליפות, אבל הסיכוי לכך נראה אפסי עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully