וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר "חגגה כוכב נוסף על מילאן". מרטינס חשף: "בשיחות להארכת חוזה"

האלופה החדשה התגרתה ביריבה העירונית עם תואר אחד יותר ממנה, אינזאגי התסיס: "לזכות עם ניצחון בדרבי? אין טוב מזה". מארוטה: "הוא ימשיך לעמוד על הקווים"

תקציר משחק האליפות של אינטר: ניצחון 1:2 על מילאן בדרבי/ספורט1

בפעם ה-20 בתולדותיה, ועוד בדרבי הלוהט של מילאנו, אינטר הבטיחה אתמול (שני) את תואר האליפות כשניצחה 1:2 את מילאן, הגדילה את הפער בפסגת הסרייה א' ל-17 נקודות וחגגה אל תוך הלילה עם השחקנים והאוהדים. הנראזורי חגגו אל תוך הלילה (והבוקר) בכיכר המרכזית של העיר כשהחגיגות היו בסימן הוספת כוכב נוסף לסמל, כשכל כוכב מסמל 10 אליפויות באיטליה. השמחה הגדולה ברחובות העיר היו בהתרסה כלפי הרוסונרי שעם 19 אליפויות, כשכל השחקנים העלו לרשתות החברתיות תמונות חגיגה עם שני הכוכבים.

הקפטן וכוכב הקבוצה, לאוטרו מרטינס, שיבח את הקהל הושחקנים על העונה המופלאה: "זאת תחושה מדהימה להיות קפטן של המועדון הזה. זה היה מסע מדהים, אנחנו רוצים להמשיך בדרך הזאת. זכיתי בהרבה עם המועדון ואני מקווה שנוכל להגיע להסכם על הארכת חוזה. היום אני רוצה להנות מהניצחון והזכייה, עבדנו להגיע לרגע הזה קשה מאוד אחרי ש-12 שחקנים עזבו בקיץ".

האוהדים הכינו "ארון קבורה למילאן"

גם סימונה אינזאגי, שכבר היה נראה במהלך העונה שעברה בדרך החוצה עם השמועות על הצטרפות אפשרית של דייגו סימאונה, הצטרף לחגיגה וקיבע את מעמדו כאחד המאמנים האיטלקיים הטובים בשנים האחרונות: "לעשות היסטוריה ולזכות באליפות עם ניצחון על מילאן? אני שמח על כך, אין טוב מזה. אנחנו צריכים לנתח את 3 העונות האחרונות. העונה הזאת הייתה ריצה מדהימה מלאה בהרבה ערבים מיוחדים ובלתי נשכחים. ההחלטה להגיע לכאן היא הטובה בקריירה שלי. אני יודע שיהיה קיץ לא פשוט עם העברות, אבל נצטרך למתוח את הגבול ולהוסיף לסגל המדהים הזה עוד עומק כדי להשיג עוד תארים".

בפה מארוטה, המנהל המקצועי של אינטר, מודע לגודל ההצלחה וממשיך לכוון גבוה: "במצב הכלכלי של היום, הזכייה הזאת היא משהו מיוחד. אנחנו מודל כיצד לבנות קבוצה בריאה שזוכה בתארים ונמשיך בדרך הזאת. עשינו יחד היסטוריה. אני רוצה שאינזאי ימשיך פה, השחקנים מרגישים איתו בנוח".

  • עוד באותו נושא:
  • אינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully