וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך הכי מתוקה שיש: אינטר זכתה באליפות איטליה בתום 1:2 בדרבי

אצ'רבי (18) ותוראם (49) סידרו ניצחון שישי רצוף על מילאן בדרבי ותואר מספר 20 בסרייה א', שלושה הורחקו במהומה בסיום. בולוניה התקרבה לליגת האלופות

תקציר משחק האליפות של אינטר: ניצחון 1:2 על מילאן בדרבי/ספורט1

המחזור ה-33 באיטליה הגיע הערב (שני) לסיומו, עם אלופה חדשה: אינטר זכתה בסרייה A עם ניצחון חוץ על מילאן והחזירה את התואר אחרי שנתיים. גם לפני כן נערך משחק חשוב, שבו בולוניה רשמה ניצחון יקר במיוחד על רומא בקרב על המקום הרביעי.

מילאן - אינטר 2:1

הנראזורי הבטיחו את האליפות ה-20 שלהם בדרך הכי מתוקה שיש: "על הראש" של היריבה העירונית בדרבי הגדול של מילאנו. ניצחונה של אינטר הגדיל את הפער בפסגה ל-17 נקודות והעניק לה סופית ורשמית את התואר, כשהרוסונרי לא מצליחים לקלקל את החגיגות במשחק ביתי שלהם.

למעשה, הפעם האחרונה שאינטר הבטיחה אליפות בסן סירו היתה לפני 35 שנה - ב-2006/07, 2007/08 ו-2009/10 עשתה זאת עם ניצחונות חוץ, וב-2020/21 האליפות הובטחה כלל בלי לשחק, עם תיקו בין אטאלנטה וססואולו. קבוצתו של סימונה אינזאגי רשמה ניצחון שישי ברציפות בדרבי, לאחר שהראשון העונה הסתיים ב-1:5 מהדהד.

פרנצ'סקו אצ'רבי הוותיק העלה את הנראזורי ליתרון (14) בנגיחה מקרוב, מרכוס תוראם הכפיל (49) בבעיטה יפה מקו ה-16 ופיקאיו טומורי רק צימק עבור מילאן, שכנראה תישאר לעד עם צלקת מהערב הזה. באופן לא מפתיע לאור האמוציות הכרוכות במשחק עבור שתי הקבוצות, בדקות הסיום הרוחות התלהטו בצורה קיצונית והעניינים יצאו משליטה: עימות פיזי בין דנזל דמפריס לתיאו הרננדז הביא להרחקה של השניים, אחרי שחבריהם לקבוצה התקשו להפריד, וגם דוידה קלבריה ראה כרטיס אדום בגלל ששלח אגרוף לפניו של דוידה פראטזי והצית מהומה נוספת.

שחקני אינטר חוגגים עם פרנצ'סקו אצ'רבי. GABRIEL BOUYS/AFP, GettyImages
אליפות הכי מתוקה שיש. אינטר חוגגת את השער של אצ'רבי/GettyImages, GABRIEL BOUYS/AFP
עימות פיזי בין שחקני אינטר לשחקני מילאן. GABRIEL BOUYS/AFP, GettyImages
חבל שהיו גם תמונות כאלה בסיום/GettyImages, GABRIEL BOUYS/AFP

רומא - בולוניה 3:1

ביום חמישי האחרון הבטיחה רומא את עלייתה לחצי גמר הליגה האירופית בתום ניצחון כפול על מילאן, ואחרי התוצאה הערב ייתכן שהיא תצטרך גם לזכות במפעל השני בחשיבותו ביבשת כדי לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה, שכן בולוניה פתחה ממנה פער של 7 נקודות במקום הרביעי. הפתעת העונה הנחילה לדניאלה דה רוסי את הפסד הליגה השני בלבד מאז שמונה למאמן הג'אלורוסי, כשהקודם היה ב-10 בפברואר נגד אינטר האלופה שבדרך.

דווקא אחרי שני 0:0 רצופים, בולוניה נהנתה מהופעה התקפית נהדרת של אוסאמה אל עזוזי וג'ושוע זירקזה, שסיפקו שער ובישול כל אחד. המרוקאי כבש ראשון (14) ובישל להולנדי (45), שהכין בעצמו לסאלמאקרס את השלישי (65) לאחר שסרדאר אזמון צימק זמנית (56) ונתן תקווה למארחת במשך דקות בודדות.

ביום חמישי רומא תקבל 18 דקות השלמה מול אודינזה כדי לשבור את ה-1:1 במשחק שהופסק בשבוע שעבר מפאת ההתמוטטות של אוון אנדיקה. עד אז, לבולוניה אמנם משחק עודף לעומת הקבוצה מבירת איטליה, אבל כשנותרו חמישה מחזורים לסיום העונה ו-15 נקודות בקופה, טיאגו מוטה ושחקניו מתקרבים להעניק למועדון שלהם כרטיס לליגת האלופות לראשונה בהיסטוריה.

שחקני בולוניה חוגגים. Paolo Bruno, GettyImages
בדרך להישג היסטורי. שחקני בולוניה חוגגים/GettyImages, Paolo Bruno

צפו בתקציר: 1:3 לבולוניה על רומא

תקציר: רומא - בולוניה 3:1/ספורט1

המחזור ה-34 ייצא לדרך ביום שישי בערב, כשפרוזינונה תארח את סלרניטנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully