וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי קבוצת ההתקפה הטובה ביורוליג. אבל עם הקהל שלנו, ננצח"

עתמאן מכבד את הצהובים ("לא ריאלי לעצור אותם על 70 נקודות"), אבל מזכיר שפנאתינייקוס "לא הפסידה בבית שלושה-ארבעה חודשים"

תקציר: סראגוסה - ריאל מדריד 79:70/ספורט1

ארגין עתמאן התייחס בכבוד גדול ליריבתו ברבע גמר פלייאוף היורוליג, אך גם שידר ביטחון רב לקראת סדרת הפלייאוף בין פנאתינייקוס למכבי תל אביב, שתיפתח מחר (שלישי, 20:30) באואקה. "אין סדרות קלות. אמנם סיימנו את העונה הסדירה במקום השני ומכבי בשביעי, אבל הסדרה מתחילה מ-0:0. מכבי קבוצה טובה מאוד, עם שחקנים איכותיים ומנוסים, שיודעת לשחק - במיוחד בהתקפה. הם רצים ביחד כבר עונה שנייה ומזיזים את הכדור בצורה נכונה", החמיא המאמן הטורקי לצהובים.

עתאמן נשאל אם עצירת מכבי תל אביב על 70-80 נקודות תספיק לניצחון, והשיב: "מכבי היא קבוצת ההתקפה הטובה ביותר ביורוליג עד כה. אנחנו חייבים לשחק את ההגנה שלנו, במיוחד בבית, להיות אגרסיביים ולמצוא את הרגעים הנכונים בהתקפות מעבר כדי לקלוע יותר ממכבי. לעצור אותם על 65-70 נקודות זה לא יעד ריאלי".

אוהדי פנאתינייקוס. GettyImages
המאמן בונה על הדחיפה שלהם. אוהדי פנאתינייקוס/GettyImages

אחרי שפרגן, מאמן פנאתינייקוס התייחס לעובדה שמרבית שחקניו לא הופיעו בפלייאוף היורוליג בעבר, דבר שממש לא מרגש אותו, כנראה בשל העובדה ש-19,000 אוהדים ירוקים ידחפו את הקבוצה המארחת: "גם בעונה הסדירה וגם בפלייאוף, בסוף כולם משחקי כדורסל. מכבי אמנם ניצחה 24 מ-25 המשחקים האחרונים, אבל אנחנו לא הפסדנו באואקה שלושה או ארבעה חודשים. נשחק אגרסיבי, ויחד עם הקהל שלנו, ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully