וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור תורג'מן התאמן הבוקר. המשטרה נוטה לסגור את התיק

22.4.2024 / 10:00

על רקע הסערה, במכבי תל אביב קיימו פגישה עם החלוץ ושמעו ממנו את גרסתו לאירועים ובתוכם התלונה שהגישה נגדו בת זוגו על תקיפה לפני כשלושה שבועות. במקביל סגירת התיק מתקרבת. ללא קשר למקרה, ערן זהבי אמור לפתוח מול בני ריינה בשבת

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 0:4/ספורט1

אחרי הסערה אתמול, הגיע הבוקר דור תורג'מן לקרית שלום וקיים אימון כרגיל עם מכבי תל אביב. עוד לפני שהתאמן, קיים חלוץ מכבי תל אביב פגישה עם ראשי הקבוצה ומסר את גרסתו לכל השתלשלות האירועים. במכבי תל אביב כבר היו מוכנים ואחרי שאתמול לפנות ערב, פורסם הסיפור בכלי התקשורת, הם כבר קיבלו נתונים מהמשטרה על כל האירועים.

המשטרה נוטה לסגור את התיק אחרי שבת הזוג של תורג'מן ביקשה לבטל את התלונה נגדו. גם הדברים ששלחה אמש לכלי התקשורת ובהם סיפרה כי ביקשה לבטל את התלונה במשטרה שהוגשה נגד תורג'מן בסערת רגשות, כך לדבריה, אמורים לסייע לסגירת התיק.

תורג'מן שפתח שלשום בהרכב מול הפועל חיפה וכבש את אחד השערים בניצחון 0:4, היה קצת נסער מכל ההמולה התקשורתית סביבו ותהה מול מקורביו מדוע פורסמו אתמול הדברים, כשהתלונה נגדו הוגשה לפני כשלושה שבועות.

דור תורג'מן שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
הסערה נמשכת. דור תורג'מן/אריאל שלום

במכבי תל אביב ימשיכו לבדוק את הסיפור, אבל ההערכה גם אצלם שהמשטרה לא מתכוונת לפתח את הסיפור במיוחד כשבת הזוג של החלוץ כבר הגיעה שלשום לצפות בו בבלומפילד וישבה בסמיכות לאביו גבי תורג'מן.

כך או אחרת, על אף שתורג'מן שיחק טוב וכבש שלשום, ההערכה היא שרובי קין יחזיר להרכב בשבת מול מכבי בני ריינה את ערן זהבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully