וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח? קלופ טוען שהמהפך בהרכב הציל את מאבק האליפות של ליברפול

ליברפול התאוששה מהמשבר עם ניצחון על פולהאם, קלופ מרוצה מהשינויים ומוצא נקודות אופטימיות לקראת משחקי ההכרעה

תקציר: פולהאם - ליברפול 3:1/ספורט1

אחרי דעיכה ביכולת וסימני לחץ, יורגן קלופ אומר שהוא הימר על שישה שינויים בהרכב קבוצתו בליברפול ללמשחק מול פולהאם בניסיון להציל את שחקניו משחיקה במאבק האליפות. לאחר שאיבדה חמש נקודות בשני משחקי הליגה האחרונים שלה - תיקו 2:2 מול מנצ'סטר יונייטד לפני הפסד ביתי 1:0 מול קריסטל פאלאס - הניצחון של ליברפול אתמול 1:3 בקרייבן קוטג' העלה אותה למקום השני, בשוויון בנקודות עם המובילה ארסנל ומרחק נקודה מהאלופה מנצ'סטר סיטי (לה משחק חסר). ניצחון נוסף באברטון בדרבי של מרסיסייד ביום רביעי ירחיק את ליברפול ארבע נקודות מסיטי לפני נסיעתה לברייטון 24 שעות לאחר מכן.

ריאן חראפנברך, שחקן ליברפול. רויטרס
יש על מי לסמוך. ליברפול אופטימית/רויטרס

אחרי ששחקניו לא הצליחו למחוק פיגור 3:0 מהמשחק הראשון ברבע גמר הליגה האירופית ביום חמישי מול אטאלנטה באיטליה (ליברפול ניצחה 0:1 בברגמו), קלופ אמר שאין לו ברירה אלא לתת מנוחה לשחקני מפתח, כולל מוחמד סלאח ואלכסיס מקאליסטר, נגד פולהאם.

"עשיתי את השינויים ב-100 אחוז ביטחון שהיינו חייבים", אמר קלופ במסיבת העיתונאים שלו לאחר המשחק. "אנחנו משחקים ביום רביעי שוב, אז אני צריך לעשות את השינויים לפני שהשחקנים יתנו לי את הסימן הברור שהם גמורים.

"עבור הבחורים, זה קשה. אתה חייב לעבור את זה. אבל לכל השחקנים האלה יש איכות מסיבית. ניצחנו במשחק האחרון מול אטאלנטה, אבל אף אחד לא הרגיש את זה, זה לא עזר. אבל זה עדיין היה משחק לנצח. הרגשתי שיש סיכוי טוב שנוכל לעשות את הצעד הבא היום, והבחורים עשו את זה.

"אהבתי את ההופעה, אהבתי את המצבים. אנחנו צריכים את כולם, אנחנו צריכים להילחם דרך משחקים ויש לנו את הדרבי להתמקד בו עכשיו".

קלופ יודע שהקבוצה שלו יכולה כעת להתמקד אך ורק במירוץ האליפות בפרמיירליג. "לא השגנו הרבה נקודות לאחרונה, אבל זה עדיין היה משחק אחד או שניים", אמר קלופ. "לא ניצחנו משחקים, אבל אף אחד לא ציפה שנהיה איפה שאנחנו עכשיו. זו ההתמודדות עכשיו, בלי הפרעות יותר, בלי משחקים בינלאומיים או אירופה - כולנו יכולים להתרכז בליגה וזה מה שנעשה.

"אולי המזל יהיה בצד שלנו, אבל אנחנו צריכים לנצח כמה שיותר משחקים, להשיג כמה שיותר נקודות, יש רגעי מזל. זה יהיה אינטנסיבי ומרוץ מעניין לאורך כל הדרך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מה נשאר להן?

ארסנל:
צ'לסי (בית, 23 באפריל), טוטנהאם (חוץ, 28 באפריל), בורנמות (בית, 4 במאי), מנצ`סטר יונייטד (חוץ, 11 במאי), אברטון (בית, 19 במאי).

ליברפול:
אברטון (חוץ, 24 באפריל), ווסטהאם (חוץ, 27 באפריל), טוטנהאם (בית, 5 במאי), אסטון וילה (חוץ, 11 במאי), וולבס (בית, 19 במאי).

מנצ`סטר סיטי:
ברייטון (חוץ, 25 באפריל), נוטינגהאם (חוץ, 28 באפריל), וולבס (בית, 4 במאי), פולהאם (חוץ, 11 במאי), טוטנהאם (חוץ, 14 במאי), ווסטהאם (בית, 19 במאי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully