וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להוריד את הפועל ת"א ליגה? בבית"ר מזהירים: "אסור להתעסק בזה"

22.4.2024 / 6:40

הירושלמים פתחו פער של 4 נקודות מהקו האדום ויכולים לסבך את אבוקסיס והאדומים בשבוע הבא. מחמאות לשועה וג'ורג': "אמרו שאחד לא רוצה לרוץ והשני לא מסוגל, אבל שניהם מחוייבים לדרך"

תקציר: הפועל פתח תקוה - בית"ר ירושלים 2:0/ספורט1

בבית"ר ירושלים קיבלו המון אוויר מהניצחון 0:2 אמש (ראשון) על הפועל פתח תקוה, שהציב את הקבוצה ארבע נקודות מעל הפועל תל אביב ו-מ.ס אשדוד בתחתית, כאשר במחזור הבא תפגוש הקבוצה את הפועל תל אביב. בית"ר תגיע למפגש לבלומפילד עם הרבה ביטחון ואמונה ביכולת שלה, לאחר שלושה ניצחונות חוץ בארבעת המשחקים האחרונים, שמונה שערי שדה ושער חובה אחד בלבד.

ברק יצחקי דיבר אמש על המחצית הראשונה הפושרת ואמר לשחקניו בסיום: "קבוצה איכותית יודעת לצאת ממחצית ראשונה רעה ולחזור למשחק". למרות ההפסד לחדרה בשבוע שעבר, המאמן החמיא במהלך השבוע למיירון ג'ורג' על העבודה שעשה במשחק, והשחקן נראה במוטיבציית שיא.

"אמרו ששועה לא רץ ושג'ורג' לא יכול לרוץ. בסוף שניהם שחקנים מאוד משמעותיים ומחוייבים לדרך", אמרו במועדון. בבית"ר ציינו גם את עדי יונה, איסמעילה סורו הבלתי נגמר ואורי דהן.

על המחצית הראשונה סיפרו שחקנים בקבוצה: "הפועל פתח תקוה הפתיעה עם ההתנפלות שלה, ידענו שהם יודעים ללחוץ וחייבים נקודות, אבל הם הרוויחו את רוב הכדורים והיה לנו קשה, במזל לא היינו בפיגור בחצי שעה הראשונה. אם היינו סופגים, היה משחק אחר לגמרי". יצחקי העיר לשחקניו במהלך החצי הראשון על העמידה והמרחקים בין השחקנים, אך במחצית הצליח ליישר אותם.

ירדן שועה, שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
על מי אמרתם ש"הוא לא רץ"? שועה חוגג אתמול/דני מרון

במועדון יודעים שניצחון על הפועל תל אביב בבלומפילד פחות או יותר יבטיח את ההישארות, כשגם תוצאת תיקו תהיה לא רעה, אך מבינים כי מדובר במשחק שהוא על הרבה מעבר ל-3 נקודות. מעבר לרצון לנצח, האוהדים רוצים לעשות זאת מול יוסי אבוקסיס (שבאופן סמלי, הניצחון האחרון שלו כמאמן היה עם בית"ר נגד הפועל תל אביב בבלומפילד) והיריבה המושבעת, בתקוה להזיק לה במאבקי התחתית.

במועדון הזהירו מעיסוק יתר בהפועל תל אביב: "אנחנו לא במצב להתעסק בזה. ראינו נגד חדרה שעל כל מעידה משלמים ביוקר, צריך לבוא בדריכות שיא לקרב תחתית על החיים. כל מעידה יכולה להחזיר אותנו למצב שהיינו בו אחרי חדרה".

עוד בוואלה!

ברק יצחקי: "נקבל בראש מהפועל ת"א אם נשחק כמו במחצית הראשונה"

לכתבה המלאה

בשבת כאמור תתארח בית"ר ירושלים אצל הפועל תל אביב למשחק תחתית גורלי עבור שתי היריבות המושבעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully