וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "נקבל בראש מהפועל ת"א אם נשחק כמו במחצית הראשונה"

מאמן בית"ר ירושלים אחרי הניצחון החשוב על הפועל פתח תקוה: "זה נותן קצת אוויר לנשימה, עוד לא הבטחנו את ההישארות". מיכה: "לפעמים צריך קצת מזל". לם אחרי ההפסד: "לא הייתי יכול לעשות הרבה עם מה שקיבלתי"

תקציר: הפועל פתח תקוה - בית"ר ירושלים 2:0/ספורט1

בית"ר ירושלים גברה הערב (ראשון) 0:2 על הפועל פתח תקוה ובכך השלימה ניצחון חוץ שלישי ברציפות לראשונה מאז אפריל-מאי 2022, אבל חשוב מזה מבחינתה, הגדילה את יתרונה מהקו האדום לארבע נקודות. בשבת היא תתארח אצל הפועל תל אביב לעוד משחק תחתית קריטי, בעוד הפועל פתח תקוה נותרה עמוק במקום האחרון ואם בשבת לא תנצח באשדוד, כנראה שירידתה ללאומית תהיה מעשית.

ברק יצחקי אמר אחרי הניצחון החשוב: "זה נותן קצת אוויר לנשימה, ממש קצת. עדיין לא סיימנו את העבודה ולא הבטחנו את ההישארות. המחצית הראשונה שלנו הייתה חלשה ביותר ובכלל לא הייתי מרוצה ממנה, לא שלטנו בקצב ולא הנענו את כדור כמו שאני רוצה. במחצית השנייה דברים קטנים שדיברנו עליהם השתנו - שחקני הכנף של הפועל פתח תקוה יצאו גבוה ומהר וידענו שנוכל לייצר שם יתרון מספרי וזה מה שעשינו".

מאמן בית"ר ירושלים ברק יצחקי עם אבי ריקן שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
בית"ר עשתה צעד גדול אל עבר ההישארות, הפועל פתח תקוה לירידה/דני מרון

אם בית"ר ירושלים ראויה ליותר מקרבות תחתית: "אני מאמין בכדורגל התקפי, אבל אי אפשר לעשות קסם ולשנות כל כך הרבה בטווח ארוך אני יודע שיש לנו עוד הרבה עבודה. בעזרת השם נישאר בליגה, אבל אני מאוד מרוצה מהחבר'ה ובסוף זה מגיע גם לתוצאות. גם בהפסד לחדרה במחזור שעבר לא שיחקנו גרוע והיינו יכולים להשיג יותר".

על המפגש עם הפועל תל אביב בשבוע הבא: "אני אף פעם לא שמח כשלמישהו אחר לא טוב או רע. אני מתרכז רק בקבוצה שלי ונשחק רק נגד בית"ר ירושלים ולא עבור שום דבר אחר. אם נשחק כמו במחצית הראשונה היום אנחנו נקבל בראש".

לדבריו הוסיף הקשר דור מיכה: "זה עוד מוקדם לומר שנשארנו בליגה, לא הבטחנו הישארות ושום דבר לא נגמר, אבל זה כן היה ניצחון מאוד חשוב. היה לנו הרבה מזל במחצית הראשונה, זה אולי היה החצי הכי פחות טוב שלנו בחודש האחרון, אבל השער שכבשנו שיחרר המון לחץ ושיחרר אותנו. לפעמים צריך קצת מזל והיה לנו".

על הפועל תל אביב בשבת: "מהרגע הראשון שלי פה הבנתי את חשיבות המפגש עם הפועל תל אביב עבור המועדון והאוהדים, בטח בסיטואציה שאנחנו נמצאים בה כי זה משחק בין שתי קבוצות שנלחמות על החיים".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
בני לם, מאמן הפועל פתח תקוה. דני מרון
"לא הייתי יכול לעשות הרבה עם מה שקיבלתי". בני לם/דני מרון

מן העבר השני, המאמן בני לם אולי לא אמר זאת בפירוש, אבל כנראה השלים עם הירידה: "אנחנו באנו כדי לשחק. אני יודע שכבר הורידו את הפועל פתח תקוה לפני חודש, אבל אנחנו נילחם עד הסוף ואני מבטיח שגם אם כבר ירדנו נמשיך להציג את הכדורגל שלנו עד סוף העונה".

אם הוא היה עושה משהו אחרת בחודשיים שלו בקבוצה: "אני חושב שיש פה אחלה שחקנים שמשקיעים ורוצים, זו לא קבוצה שמתפרקת. ברור שלא הייתי יכול לעשות הרבה עם מה שקיבלתי, בינואר אולי הייתי יכול להחליף כמה שחקנים, אבל האמנתי במה שעשיתי וזה לא הצליח".

עידן ורד סיכם: "יש לנו משחק נגד אשדוד ואנחנ ועדיין בחיים. הייתה לנו מחצית ראשונה טובה חוץ מהשער והחצי השני כבר היה תמצית של כל העונה. זה מאכזב וכואב, אבל יש לנו עוד סיכוי. גם אם הסיכוי קלוש, כל עוד זה תלוי בנו אז אנחנו נעשה את הכל. זה נראה לא טוב, אבל ניתן את הכל. עימות עם האוהדים? קצת אמוציות, שטויות. זה היה אוהד אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully