וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסביבת דור תורג'מן הופתעו מהפרסומים: המתלוננת צפתה בשחקן מהיציע

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 21:54

אחרי הסערה בליגת העל על התלונה במשטרה נגד חלוץ מכבי תל אביב על אלימות פיזית נגד זוגתו: המתלוננת מבהירה מדוע ביטלה את התלונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.4/ספורט1

הרוחות בליגת העל סוערות אחרי הדיווחים היום (ראשון) על כדורגלן בכיר שבת זוגו לשעבר התלוננה על אלימות מצדו: דור תורג'מן, חלוץ נבחרת ישראל ומכבי תל אביב. המתלוננת נגד תורג'מן צפתה אתמול (שבת) במשחקו מהיציע ולדברי גורמים בסביבת השניים, חלה התקרבות ביניהם בשבועיים האחרונים. לפני כמעט שלושה שבועות היא התלוננה נגדו כי פגע בה, אבל מיהרה למשוך את התלונה - כך לטענת הכדורגלן, גרסה שאותה היא מאשרת. במשטרה טוענים שהתלונה טרם נמשכה.

שחקן מכבי תל אביב, דור תורג'מן. אריאל שלום
ראתה אותו מהיציע כובש מול הפועל חיפה. תורג'מן/אריאל שלום

השניים היו בני זוג במשך שנה לערך אך החליטו על פרידה. לדבריה, הם חזרו. אתמול היא כאמור כבר הגיעה לצפות במשחק שלו, כך שבסביבתו הופתעו מאוד שדווקא היום פורסמו הדברים המיוחסים אליו. נוסף על כך, טוענים בסביבתו כי לא ידוע להם על תלונה חדשה מהיום וכי כל הנסיונות לבדוק מול בת הזוג האם היא אכן התלוננה שוב, נענו בתשובה שלילית.

כאמור, בתלונתה לפני למעלה משבועיים היא טענה כי תקף אותה מספר פעמים בהזדמנויות שונות. בעקבות כך, המשטרה פתחה בחקירה. השחקן נחקר, ושוחרר.

היום בת זוגו מסרה לתקשורת: "ב-4.4 הגשתי תלונה כנגד בן זוגי, תלונה שהוגשה בעת סערת רגשות וביקשתי לבטלה זמן קצר לאחר מכן. לא הוגשה שום תלונה נוספת בניגוד למה שפורסם, אני ובן זוגי ביחסים טובים ותקינים ואף הגעתי לצפות במשחקו אתמול".

בקבוצתו של השחקן עוקבים אחר הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully