וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ירונה התקרבה לעשות היסטוריה, בטיס עקפה את ולנסיה בטבלה

1:4 להפתעת העונה על קאדיס בצד חשוב להבטחת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה. איוסה כבש פעמיים והעלה את הירוקים למקום השביעי עם 1:2 במסטאייה, 1:4 לסלטה ויגו על לאס פלמאס

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.4/ספורט1

לפני הקלאסיקו הגדול בין ריאל מדריד לברצלונה, קבוצת הצמרת היחידה שתשחק הערב (שבת) במחזור ה-32 היא ג'ירונה המפתיעה, שהתקרבה שוב לבארסה עם ניצחון קליל על קאדיס החלשה. מי שהתרחקה משם בינתיים היא סלטה ויגו, שהביסה 1:4 את לאס פלמאס. בטיס ניצחה 1:2 בוולנסיה בקרב על מקום באירופה.

ג'ירונה - קאדיס 1:4

חמישה הפסדי חוץ רצופים הרחיקו את ג'ירונה גם מהמקום השני, אבל הפתעת העונה רוצה כרטיס היסטורי לליגת האלופות והערב היא עשתה צעד גדול לשם עם ניצחון ביתי על הקבוצה שמתחת לקו האדום. אריק גרסיה נגח בדקה התשיעית את שער היתרון של ג'ירונה, איבן מרטין הכפיל בדקה ה-22 וארטם דובביק המשיך בעונה הנהדרת שלו כשקבע 0:3 בדקה ה-71. גונסאלו אסקלנטה צימק בדקה ה-81 עבור קבוצת התחתית, אך כעבור דקה פורטו ניצל טעות בהגנת קאדיס וכבש את הרביעי בדרך לשלוש נקודות ביתיות שקירבו את ג'ירונה מרחק 2 נקודות מברצלונה וצעד נוסף אל עבר ליגת האלופות בעונה הבאה. הניצחון הבטיח בוודאות את ההשתפות של ג'ירונה בעונה הבאה במפעל אירופי בפעם הראשונה בתולדותיה.

שחקני ג'ירונה חוגגים. GettyImages
בדרך לעשות היסטוריה. ג'ירונה/GettyImages
איוסה שחקן בטיס חוגג שער. Aitor Alcalde, GettyImages
מקרב את בטיס לאירופה. איוסה/GettyImages, Aitor Alcalde

ולנסיה - בטיס 2:1

אחרי 11 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד במסטאייה, ולנסיה נעצרה ואיבדה את המקום השביעי ליריבתה, שידעה לקטוע רצף של שלושה הפסדי חוץ בזכות צמד ראשון בקריירה של איוסה בלה ליגה. החלוץ בן ה-30, שבימיו בפרמיירליג חגג שלושער במדי ניוקאסל וגם במדי לסטר, כבש את הראשון אחרי סיבוב נהדר בדקה ה-19 והכריע במבצע אישי בדקה ה-77 שבסיומו נעזר בהסטה של שחקן הגנה. פפלו השווה זמנית בפנדל (66).

סלטה ויגו - לאס פלמאס 1:4

יאגו אספס, מי אם לא הוא, כיכב עם צמד ובישול והגדיל את טווח הביטחון של סלטה מהקו האדום לשש נקודות. חואנמה הרסוג העניק ללאס פלמאס יתרון מפתיע בנגיחה בדקה ה-11, אבל אספאס השווה (37) ובישל במתפרצת לוויליוט סבדברג (39) כדי להפוך עוד לפני ההפסקה. אנסטסיוס דוביאקאס היווני נכנס בדקה ה-66, נהנה מפרגון של אספס בדקה ה-71 ואחרי עוד חמש דקות החזיר לו בישול. הפסד חמישי ברציפות לאורחת, אך היא מחוץ למאבקי ההישרדות.

ראיו וייקאנו - אוסאסונה 1:2
לראיו: פפ צ'באריה (80), איסי פלאסון (84). לאוסאסונה: מוי גומס (29)

המחזור ה-32 בלה ליגה יגיע לסיומו ביום שני עם המפגש בין סביליה למאיורקה. בשישי כבר יתחיל המחזור ה-33, לאחר שבקשתה של ריאל מדריד התקבלה והיא תתארח אצל ריאל סוסיאדד ב-22:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully