וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי לפני הקלאסיקו: "העוגה מוכנה, עכשיו צריך לשים את הקצפת"

ריאל רוצה לשמור על הפסגה ומיליטאו בתמונת ההרכב, ברצלונה תנסה לצמק לחמש ולהלחיץ אותה בביקור האחרון של צ'אבי בברנבאו. המאמן הקטלאני: "המשחק הכי חשוב העונה" (א', 22:00)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.4/ספורט1

האם ברצלונה מסוגלת לפתוח מחדש את מאבק האליפות בספרד? אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות בידי פריז סן ז'רמן, האלופה הנוכחית תגיע מחר (ראשון) לסנטיאגו ברנבאו כדי להתארח במחזור ה-32 אצל המוליכה ריאל מדריד שמקדימה אותה בשמונה נקודות ובניגוד אליה גם המשיכה לחצי גמר הצ'מפיונס. מודחת נוספת, אתלטיקו מדריד, תשחק לפני כן אצל אלאבס.

ריאל מדריד - ברצלונה (22:00)

הקלאסיקו השני של העונה וכנראה האחרון של צ'אבי כמאמן ברצלונה. הוא הפסיד לריאל בשלושת המפגשים האחרונים, כולל 2:1 ביתי בסיבוב הראשון, וחולם על שחזור ה-0:4 האדיר מלפני שנתיים, בביקור הראשון שלו בברנבאו כמאמן. הבלאנקוס סגרו שנה ללא הפסד ביתי בכל המסגרות (מאז ה-3:2 לוויאריאל ב-8 באפריל 2023) ונוצחו רק פעם אחת העונה בליגה, על ידי אתלטיקו בדרבי במחזור השישי.

אורליאן טשואמני חוזר מהרחקה לסגל של ריאל, אבל קרלו אנצ'לוטי טען כי אדר מיליטאו עשוי לפתוח כבר מחר והתייחס גם לביקורות על צורת המשחק מול מנצ'סטר סיטי: "לא הופתעתי מהביקורות הללו, כל אחד רשאי לומר את דעתו. אתה צריך לדעת להתמודד גם בלי הכדור, ועשינו את זה היטב. לא נתקלתי באוהדי ריאל עצובים. עכשיו אנחנו קרובים מאוד לאליפות ומתמודדים עם יריבה תחרותית. זה יהיה הקלאסיקו הרגיל. העוגה שלנו מוכנה, בחודש הזה עלינו להוסיף את הקצפת".

על פי הדיווחים, צ'אבי מתכנן שינוי בודד בהרכב: אנדראס כריסטנסן, שנעדר מהגומלין מול פ.ס.ז' בגלל כרטיסים צהובים, ישוב על חשבון פדרי או פרנקי דה יונג שחזרו לאחרונה מפציעות ואין רצון להעמיד עליהם. רונאלד אראוחו, שהורחק בגומלין רבע גמר הצ'מפיונס, ימשיך במרכז ההגנה לצד פאו קובארסי בן ה-17. במסיבת העיתונאים אמר המאמן: "אנחנו צריכים לשנות פאזה, לנצל לטובתנו את הכעס, התסכול וחוסר האונים ממה שקרה בליגת האלופות. יש לנו הזדמנות לחזור למאבק, זה המשחק הכי חשוב של העונה. אנחנו פוגשים ריאל מדריד חזקה אפילו יותר, אחרי שהדיחה את הקבוצה הכי טובה בעולם. הם עשו את זה פעמיים, זה לא מקרי".

אנדראס כריסטנסן שחקן ברצלונה. Alex Caparros, GettyImages
השינוי היחיד. אנדראס כריסטנסן/GettyImages, Alex Caparros

אלאבס - אתלטיקו מדריד (19:30)

ההפסד 4:2 בדורטמונד סתם את הגולל על סיכוייה של אתלטיקו להמשיך הלאה בליגת האלופות ולחלום על תואר כלשהו בעונה הזו, וכעת נותר לה רק לשמור על המקום הרביעי כדי לשוב למפעל המרכזי של אירופה. אלאבס מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים על האפס, אבל מודעת לקושי הגדול של אתלטיקו במשחקי חוץ ותקווה לנצל את זה וכן את החיסורים של מרקוס יורנטה המוצהב וממפיס דפאי הפצוע.

משחקים נוספים:

חטאפה - ריאל סוסיאדד 1:1
לחטאפה: חואנמי לטאסה (29). לסוסיאדד: אנדר ברנצ'אה (13)

אלמריה - ויאריאל 2:1
לאלמריה: צ'וקו לוסאנו (30), לרגיה רמזני הורחק (87). לוויאריאל: איליאס אחומאש (25), אלכסנדר סורלות' (90+2)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

המחזור ה-32 בלה ליגה יגיע לסיומו ביום שני עם המפגש בין סביליה למאיורקה. בשישי כבר יתחיל המחזור ה-33, לאחר שבקשתה של ריאל מדריד התקבלה והיא תתארח אצל ריאל סוסיאדד ב-22:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully