וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם היא ניצלה בדקה ה-97: לברקוזן עדיין בלתי מנוצחת

האלופה הטרייה הייתה על סף הפסד ראשון העונה, אבל סטנישיץ' קבע 1:1 דרמטי בדורטמונד והאריך את הרצף ההיסטורי ל-45 משחקים בכל המסגרות. שטוטגרט השלישית הפסידה 2:1 אצל ורדר ברמן

תקציר: בורוסיה דורטמונד - באייר לברקוזן 1:1 - בתוספת הזמן האלופה הטרייה נותרה בלתי מנוצחת/ספורט1

באייר לברקוזן פשוט לא מוכנה להפסיד העונה. שבוע אחרי שחגגה את האליפות הראשונה בתולדותיה, הקבוצה של צ'אבי אלונסו הייתה על סף הפסד אצל דורטמונד שמתחרה על מקום בליגת האלופות, אבל חילצה 1:1 עמוק בתוך תוספת הזמן ונותרה בלתי מנוצחת גם בתום המחזור ה-30. הדהירה של שטוטגרט השלישית נעצרה עם הפסד 2:1 אצל ורדר ברמן. פרייבורג ומיינץ נפרדו ב-1:1.

יוסיפ סטנישיץ' שחקן באייר לברקוזן חוגג שער. רויטרס
ברגע האחרון. יוסיפ סטנישיץ'/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - באייר לברקוזן 1:1

מול קרבאח ניצלה לברקוזן פעמיים מהפסד עם שערים בתוספת הזמן, ביום חמישי היא עשתה את זה עם 1:1 בדקה ה-89 אצל ווסטהאם בדרך לחצי גמר הליגה האירופית וגם את המשוכה בזיגנאל אידונה פארק היא צלחה ללא הפסד. האלופה חגגה במהלך השבוע את הזכייה ההיסטורית, אבל גם המארחת שלה הגיעה אחרי חגיגות ההעפלה לחצי גמר ליגת האלופות אחרי הקאמבק המזהיר מול אתלטיקו מדריד, ואחד מגיבורי המשחק ניקלאס פולקרוג העניק לה יתרון עם וולה נהדר בדקה ה-81, אבל בדקה השביעית של תוספת הזמן היה זה המגן יוסיפ סטנישיץ' שנגח את השוויון אחרי קרן של פלוריאן וירץ והאריך את הרצף ההיסטורי. 45 משחקים ללא הפסד יש לבאייר לברקוזן בכל המסגרות, האם היא תסיים כך את העונה?

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מרווין דוקש שחקן ורדר ברמן חוגג שער. Stuart Franklin, GettyImages
כנראה השאיר את ורדר ברמן בליגה. מרווין דוקש/GettyImages, Stuart Franklin

ורדר ברמן - שטוטגרט 1:2

השלישית בטבלה נעצרה אחרי 11 משחקי ליגה ללא הפסד (תשעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו) וזה קרה דווקא מול ורדר ברמן, שהשיגה שתי נקודות בלבד מתוך 21 האחרונות ולא ניצחה את שטוטגרט בבית מאז דצמבר 2017. מרווין דוקש דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-28 כדי לשבור בצורת של יותר חודשיים וחצי, ובדקה ה-49 חגג צמד אחרי אסיסט מצוין של האוסטרי רומאנו שמיד. דניז אונדב צימק עם ה-17 שלו העונה בדקה ה-71 כשדחק מקרוב, אבל הלחץ בדקות הסיום לא הניב שוויון ושטוטגרט נותרה מרחק שלוש נקודות מבאיירן המדורגת שנייה. ברמן תפסה מרחק גם מהמקום המוליך למבחנים ומתקרבת להבטחת עוד עונה בבונדסליגה.

פרייבורג - מיינץ 1:1
לפרייבורג: מיכאל גרגוריטש (6). למיינץ: יונתן בורקארדט (40)

בוכום והופנהיים יוציאו לדרך את המחזור הבא, ביום שישי ב-21:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully