וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד מצפה ליותר מבוטאקה והנטי, סילבס לא יבצע שינויים

20.4.2024 / 14:48

שני הזרים ימשיכו בהתקפה של אלי לוי, שייתן קרדיט שוב לבריהון ויקבל בחזרה את הקשר שלא אמור לפתוח. מאמן חדרה ישמור על ה-11, בוראר יהיה על הספסל בניסיון להבטיח מעשית הישארות (19:00)

מחזור 29הסתיים21/04/2024
הפועל חדרה
  • אדניי (7)
  • בורארד (80, פנדל)
2:2
  • (2) הנטי
  • (31) אברג׳יל
מ.ס. אשדוד
תקציר: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

הפועל חדרה

בקבוצה ינסו להבטיח באופן סופי, גם אם לא רשמי, את סיפור ההישארות בליגה. חדרה, שנמצאת בשבועות האחרונים במומנטום מצוין והשתפרה משמעותית מאז הגיע חיים סילבס, מאמינה שניצחון על אשדוד יסגור סופית את הסיפור.

המאמן, שחוזהו יוארך באופן אוטומטי ברגע שהקבוצה תבטיח הישארות, צפוי לשמור על הרכב זהה ל-11 שפתחו בינצחון האחרון נגד בית"ר ירושלים, מה שאומר שליאור רוקח ימשיך לקבל קרדיט וסמי בוראר יחכה שוב להזדמנות מהספסל. "מצפה לנו משחק סופר קשה מול קבוצה טובה שהתחילה מצוין את הפלייאוף", אמר סילבס לקראת המשחק. "אנחנו מודעים לחשיבות של כל משחק בשלב הזה של העונה. נגיע עם הצניעות שמאפיינת אותנו ועם הנחישות, בתקווה להשיג עוד ניצחון שיקרב אותנו מאוד למטרה".

שחקן הפועל חדרה ליאור רוקח. שלומי גבאי
ימשיך לקבל קרדיט. רוקח/שלומי גבאי

מ.ס. אשדוד

בסיום האימון המסכם הערב תקיים הקבוצה מהדרום הרמת כוסית לכבוד חג הפסח. מוחמד כנעאן אמור לחזור לסגל מ.ס. אשדוד אחרי שהתאמן אתמול מבלי להתלונן על כאבים, אבל הוא לא יפתח, אלא עשוי להיכנס כמחליף.

המאמן אלי לוי נוטה להשאיר את ה-11 שפתחו במשחק הקודם משמע שטימותי אוואני שוב יתחיל על הספסל. יעקב בריהון, שלא היה גורם משמעותי במהלך העונה, זוכה ליותר אשראי לאחרונה וימשיך ב-11. באשדוד מצפים ליותר מצמד שחקני ההתקפה הזרים, ג'ורדן בוטאקה ואזקיאל הנטי, שהציגו יכולת חלשה נגד מכבי נתניה במחזור שעבר.

אלי לוי פרגן ליריבה מחר: "הפועל חדרה עשתה מהפך, וכל הכבוד לה. גם חיים סילבס, גם שחקנים חדשים מינואר, הם ללא ספק יריבה קשה. אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו ולהמשיך לשמור על שער נקי כפי שעשינו בשני המשחקים האחרונים. זה יותיר לנו סיכוי לניצחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מ.ס. אשדוד, מוחמד כנעאן. מאור אלקסלסי
מוחמד כנעאן יחזור לסגל מ.ס. אשדוד/מאור אלקסלסי

טריוויה

* כל 15 המפגשים בין הקבוצות בכל המסגרות הניבו שערים, ובדרך כלל משני הצדדים. שלוש הפעמים היחידות שאחת לא כבשה היו בליגה: בדצמבר 2019 הפסידה מ.ס. אשדוד 2:0 בבית, בינואר 2023 הפועל חדרה היא זו שהפסידה 2:0 כמארחת ובסיבוב הראשון העונה שוב אשדוד הפסידה 1:0 בבית.

* הפועל חדרה ללא הפסד בחמשת משחקי הבית האחרונים שלה, בהם אחרי כל תוצאת 1:1 הגיע ניצחון 0:1. על פי התבנית הזו, הפעם היא אמורה לנצח.

* סך הכול צברה חדרה 17 נקודות מ-24 האפשריות בשמונת המחזורים האחרונים. ההפסד היחיד היה 1:0 בחוץ מול מכבי חיפה.

* מ.ס. אשדוד לא ספגה בשני המחזורים האחרונים. שלושה משחקי ליגה רצופים עם שער נקי? את זה לא עשתה מאז נובמבר-דצמבר 2021 (שלושה ניצחונות זהים של 0:1).

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: נתניה
קהל: 700

משחקי המחזור:

שבת, 17:00: מכבי תל אביב - הפועל חיפה (ספורט4)
שבת, 18:00: בני סכנין - מכבי בני ריינה
שבת, 18:00: מכבי נתניה - הפועל ירושלים (ספורט2)
שבת, 20:00: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד
ראשון, 20:15: הפועל פתח תקוה - בית"ר ירושלים (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully