וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זידאן על סף סיכום בבאיירן"? בצרפת טוענים: "מעדיף את יונייטד"

עודכן לאחרונה: 19.4.2024 / 17:59

לפי "מונדו דפורטיבו" מאמן ריאל מדריד לשעבר מתקרב לסגירה, בגרמניה הכחישו וב"ל'אקיפ" הרחיבו: "נותן עדיפות למועדון מאנגליה"

תקציר: באיירן מינכן - קלן 0:2/ספורט1

נבחרת גרמניה הודיעה מוקדם יותר היום (שישי) על הארכת חוזהו של יוליאן נאגלסמן, שנחשב למועמד המוביל לאמן את באיירן מינכן בעונה הבאה. על כן, ממשיכים הבווארים לחפש אחר המחליף המיועד לתומאס טוכל, ולפי "מונדו דפורטיבו", מי שמתקרב לשם הוא זינדין זידאן.

"זידאן עשה עוד צעד אל עבר הספסל של באיירן", נכתב. "מקורבים לשיחות טוענים שכבר הושג סיכום, אף שעדיין לא נחתם שום דבר. זידאן יבקש חיזוק לסגל, בעיקר להגנה. באיירן היא קבוצה שעונה לדרישות שלו כדי לחזור לקווים - פרויקט לטווח ארוך שנלחם על כל התארים".

עם זאת, בגרמניה הכחישו את הדברים. לפי פלוריאן פלטנברג מ"סקיי", "זידאן לא על הכוונת בשלב זה, השמועות לגבי סיכום לא נכונות. באיירן רצתה את נאגלסמן והסירוב שלו תפס אותה לא מוכנה. כעת שוקלים מועמדים חדשים". ב"ל'אקיפ" טענו כי זידאן אכן מחוזר על ידי באיירן, אולם בשלב זה ההיתכנות למינויו נמוכה משום שהוא "מעדיף את מנצ'סטר יונייטד", ומאמין שהיא תגיש לו הצעה בקיץ. זידאן חושש שלא יתאקלם בגרמניה בגלל פערי תרבות, ולכן מעדיף מעבר לקבוצה מהפרמיירליג.

מאז עזב את ריאל מדריד הוזכר זידאן כמועמד לשלל משרות, בין היתר לנבחרת צרפת, מנצ'סטר יונייטד, פריז סן ז'רמן ומספר קבוצות אחרות.

זינדין זידאן. GettyImages
היעד הבא - מינכן? זידאן/GettyImages

"ההחלטה הזו הגיעה מהלב", אמר נאגלסמן אחרי ההודעה על המשך דרכו בנברחת גרמניה, "זה כבוד גדול לאמן את הנבחרת ולעבוד עם השחקנים הכי טובים במדינה. הניצחונות על צרפת והולנד במרץ מאוד שכנעו אותי. אנחנו רוצים להצליח ביורו הביתי ואני ממש מצפה לטורניר הזה וגם למונדיאל הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully