וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מועמד נפסל לבאיירן: יוליאן נאגלסמן ממשיך בנבחרת גרמניה

אחרי שצ'אבי אלונסו הבהיר שימשיך בלברקוזן, מאמן נבחרת גרמניה שהיה מועמד לחזור, האריך את חוזהו עד 2026: "הלכתי עם הלב"

תקציר: באיירן מינכן - קלן 0:2/ספורט1

קצת יותר משנה חלפה מאז שיוליאן נאגלסמן סיים את תפקידו כמאמנה של באיירן מינכן, זאת אחרי שהגיע בקיץ 2021 כהבטחה גדולה, אך יחסים לא טובים עם הנהלת המועדון וכמעט איבוד האליפות לבורוסיה דורטמונד בעונה שעברה עלו למאמן הגרמני הצעיר במשרה. בגרמניה דיווחו שחרף הכישלון, נאגלסמן צפוי להחליף את טוכל ולחזור למשרת המאמן הראשי בבאיירן מינכן. אלא שהיום (שישי) נאגלסמן חתם על חוזה חדש בנבחרת גרמניה ולא יאמן את באיירן.

כידוע, ראשי באיירן מינכן שמו אותו בראש העדיפויות שלהם כמחליף פוטנציאלי לטוכל והוא הוזכר כמועמד המוביל אחרי שצ'אבי אלונסו הבהיר שהוא ימשיך עונה נוספת בבאייר לברקוזן. כעת מתברר שנאגלסמן יוביל את גרמניה גם ביורו אותו היא תארח וראשי באיירן ייאלצו לחפש מאמן אח

"ההחלטה הזו הגיעה מהלב", אמר נאגלסמן אחרי ההודעה, "זה כבוד גדול לאמן את הנבחרת ולעבוד עם השחקנים הכי טובים במדינה. הניצחונות על צרפת והולנד במרץ מאוד שכנעו אותי. אנחנו רוצים להצליח ביורו הביתי ואני ממש מצפה לטורניר הזה וגם למונדיאל הבא".

יוליאן נאגלסמן מאמן באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
ממשיך בגרמניה. נאגלסמן/GettyImages, Alexander Hassenstein

נאגלסמן מקבל משימה לא פשוטה: להצליח עם נבחרת ענקית שכשלה בגדול במונדיאל והיורו האחרונים. למאמן יש הפעם סגל מוכשר וצעיר בהשוואה לקמפיינים הקודמים, כשמי שצפוי להוביל את המנשאפט בשנים הקרובות הם שחקנים מבטיחים כמו ג'מאל מוסיאלה, פלוריאן וירץ הנפלא מלברקוזן לצד שחקנים ותיקים יותר כמו אילקאי גונדואן וגם טוני קרוס.

אז מי יאמן את הקבוצה בעונה הבאה? בגרמניה טוענים שבאיירן תפנה לרוברטו דה זרבי, מאמנה של ברייטון, או אונאי אמרי, מאמנה של אסטון וילה. מועמדים נוספים שצוינו בעבר דוגמת זינדין זידאן, ראלף ראגניק, אנטוניו קונטה, ז'וזה מוריניו ואריק טן האח הם נכון לעכשיו לא חלק מהאפשרויות של האלופה היוצאת, שמקווה לסיים את העונה הזו בטעם טוב, אולי עם זכייה בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully