וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרבה יותר קל לקלוע ב-NBA מאשר באירופה, ההגנה היא בושה"

לאחר שגילברט ארינאס ופול פירס תקפו את הכדורסל האירופי, איגור ראקוצ'ביץ' תקף בחזרה: "נדיר לראות שחקן NBA שקל לו באירופה"

נחיתת דני אבדיה בישראל אחרי עונת שיא בוושינגטון וויזארדס/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: שירן גולן

השחקנים הטובים ביותר ב-NBA העונה הם בינלאומיים, מה שלא מנע ממספר כוכבי עבר להטיל ספק ביכולותיו של הכדורסל האירופי. גילברט ארינאס ופול פירס היו האחרונים שזלזלו ביבשת הישנה, וכעת הגיע תורו של כוכב היורוליג לשעבר איגור ראקוצ'ביץ' לענות.

"הרבה יותר קל לקלוע סל ב-NBA מאשר באירופה", טען שחקן העבר. "ראשית, המשחק שם ארוך יותר ב-8 דקות, הפרקט גדול יותר, אין שלוש שניות בהגנה, ואין את טבארס שמחכה לך מתחת לסל בצבע. האמריקאים חכמים, כל הפילוסופיה שלהם בנויה סביב התקפה, ככה בנויים החוקים. זה בושה, כמה גרועה ההגנה ב-NBA כיום, מלבד לקראת סיום הפלייאוף, ומלבד קבוצות בודדות שמשחקות הגנה טובה".

ארינאס אמר לפני מספר שבועות שצריך להעיף את כל השחקנים האירופאיים מהליגה, בעוד פירס כינה אותם "רכים". ראקוצ'ביץ' אמר על כוכב וושינגטון לשעבר: "הוא לא מבין כולם, הוא כנראה הגיע מכוכב אחר. זה נדיר ששחקן מגיע לאירופה וקל לו. יש מיליון דוגמאות של שחקני NBA שמגיעים ולא מצליחים לקלוע אפילו עשר נקודות. זה כדורסל אחר".

איגור ראקוצ'ביץ' במדי מינסוטה. Lisa Blumenfeld, GettyImages
הוא דווקא לא הסתדר ב-NBA. ראקוצ'ביץ'/GettyImages, Lisa Blumenfeld

יש לציין שראקוצ'ביץ' עצמו דווקא כשל ב-NBA - בעונת 2002/23 שיחק במינסוטה, ורשם 1.9 נקודות למשחק, ב-5.9 דקות לערב. "היום היה לי הרבה יותר קל", התעקש. "הרמה ירדה בהרבה, יש הרבה פחות הגנה והרבה יותר פוזשנים. זה היה מתאים לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully