וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתקפה המוזרה של השנה: "צריך להעיף את כל האירופאיים, הם חור בהגנה"

גובר? יאניס? וומבי? את גילברט ארינאס זה לא מעניין: "אין להם אתלטיות, מהירות או יכולות קפיצה. ב-NBA ויתרו על אגרסיביות כשהכניסו אותם"

מחוץ לקווים, 29.2/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

כמו על הפרקט, כך גם מחוצה לו גילברט ארינאס לא מנסה להסתיר את עצמו. כוכב העבר שחווה לא מעט תקריות בקריירת ה-NBA שלו מנחה פודקאסט שמספק כותרות כמעט על בסיס שבועי, ובפרק האחרון הוא החליט לצאת למתקפה חזיתית נגד השחקנים שלטענתו הורסים את הליגה הטובה בעולם - האירופאיים.

"צריך להעיף את כל האירופאיים", טען רכז העבר. "אתה הולך לקולג' כדי ללמוד לשמור, ולאיזה קולג' הם הולכים? אין להם אתלטיות, אין מהירות, אין יכולות קפיצה. הם חור בהגנה. יש 150 שחקנים אירופאיים בליגה היום, ותגידו לי את השומרים הטובים מביניהם. אין כאלה! רק רודי גובר והגריק פריק. חוץ מזה, רק שחקני התקפה".

זה יהיה מקום לא רע להזכיר שגובר - שחקן ההגנה של העונה שנתיים ברציפות - הוא הפייבוריט לקטוף את התואר גם העונה, כשאחריו בסוכנויות הימורים אירופאי נוסף בדמות ויקטור וומבניאמה, ובטופ 10 ניתן למצוא גם את יאניס אנטטוקומפו. לפי המדד הסטטיסטי המתקדם Defensfive Win Shares, גם פרנץ ואגנר אחד השומרים הטובים בליגה העונה, כשבטופ 30 ניתן למצוא גם את ניקולה יוקיץ', ובטופ 40 את קריסטאפס פורזינגיס.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו. Stacy Revere, GettyImages
האמנם, לא שומרים? יאניס ואבדיה/GettyImages, Stacy Revere

ובהחלט זאת, ארינאס הוסיף ואמר: "ב-NBA החליטו לוותר על אגרסיביות כשפתחו את הדלת ליורוליג. כשהם הגיעו בהתחלה היה להם קשה מדי, ואז כופפו את החוקים - וזה לא היה בשביל האמריקאים. כשאומרים שהאירופאיים הולכים לשלוט בליגה בשנים הבאות, זה בגלל שיש יותר שלשות, יותר מסירות. זו לא הליגה שלנו - זה הסגנון האירופאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully