וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא דופן: נחשף "חוזה הזוגיות" המיוחד של כוכב ריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 20.4.2024 / 18:42

לפי דיווחים בברזיל, אנדריק בן ה-17 וזוגתו בת ה-21 חתמו על חוזה שאוסר עליהם בין היתר להתעמת פומבית, מעודד אותם להגיד "אני אוהב אותך" בתדירות גבוהה - ועוד. ומה קורה למי שמפר אותו?

תקציר ממשחק הידידות: נבחרת ספרד - נבחרת ברזיל 3:3/ספורט1

במרץ האחרון הפך אנדריק לשם דבר כדורגל העולמי, כשכבש את שערי הבכורה שלו בנבחרת ברזיל הבוגרת - מול אנגליה, ואז מול ספרד. ילד הפלא שיצטרף בעוד שלושה חודשים לריאל מדריד הראה שהוא כישרון חד-פעמי, עם יכולות נדירות, ומתברר שגם מחוץ לכר הדשא מדובר בדמות מיוחדת למדי.

בחצי השנה האחרונה מנהל הכוכב הצעיר מערכת יחסים עם גבריאלי מירנדה, המבוגרת ממנו בארבע שנים, ולפי דיווחים בברזיל, השניים חתמו על "חוזה זוגיות" יוצא דופן.

מתברר שהוא נחתם רגע לפני שהכוכב הצעיר וזוגתו הדוגמנית הודיע פומבית שהחלו לצאת. בחוזה, שנחתם על ידי השניים, הושם דגש על "החשיבות של כבוד הדדי ומערכת יחסים מלאת חיבה". אבל זה לא הכל: חלק מהסעיפים אוסרים על "התמכרויות" ו"עימותים פומביים", ואחד מהם מעודד להגיד "אני אוהב אותך" בתדירות גבוהה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ומה קורה למי שלא עומד בחוזה? ובכן, הוא צריך לפצות עם מתנה בסוף החודש. "מי שמפר את אחד הסעיפים צריך לקנות לשני מה שהוא רוצה בסוף החודש", הודה אנדריק. "נניח, אני ביקשתי אוזניות של אפל והיא נתנה לי".

לפי דיווחים בברזיל, השניים הכירו אחרי אחד המשחקים של פאלמיירס, אחרי שהכוכב לכאורה הבחין בה במהלך ריאיון, ומאז הם צמודים. לאחרונה אף אמרה ש"אני חולמת להתחתן עם אהבת חיי ולעשות איתו ילד, זה החלום שלי", על אף גילו הצעיר של החלוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדריק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully