וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא יכול להפוך לשחקן היסטורי": הטירוף סביב ילד הפלא רק החל

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 10:34

אנדריק בן ה-17 כבש שער מתוק לברזיל בוומבלי: "הרגשה ייחודית". מאמנו הילל וגם ויניסיוס: "הגשים חלום". צפו: כך בלינגהאם "בירך" את חברו החדש במדריד

תקציר: אנגליה - ברזיל 1:0, שער ניצחון של אנדריק בבכורה/ספורט1

ילד הפלא אנדריק בן ה-17 כבש את השער הבכורה שלו במדי נבחרת ברזיל הבוגרת אמש (שבת) כדי להעניק לדרום אמריקאים המקרטעים ניצחון 0:1 על אנגליה בוומבלי במשחקו הראשון של המאמן דוריבל ג'וניור. המחליף אנדריק, שאמור להצטרף לריאל מדריד מפאלמייראס בחודש יולי, כבש בדקה ה-80 כשדחק מרקוב לרשת ריקה לאחר ששוער אנגליה ג'ורדן פיקפורד רק הדף בעיטה של של ויניסיוס.

המשמעות של השער היא שאנדריק הפך לשחקן הצעיר ביותר - בגיל 17 ו-246 ימים - שכבש שער בינלאומי בוומבלי. "זו הרגשה ייחודית. אני עדיין מעבד אותה", אמר אנדריק. "אני לא אחד שנוהג לבכות במיוחד, אני מתאפק, אבל זה משהו ייחודי ואני מאוד שמח".

אנדריק חוגג שער לזכות נבחרת ברזיל. רויטרס
איזה סיפתח ילד. אנדריק חוגג/רויטרס
ויניסיוס לצד אנדריק, שחקני נבחרת ברזיל. רויטרס
העתיד של ריאל. ויני ואנדריק/רויטרס

מאמן הסלסאו דוריבל ג'וניור התמוגג: "אם הוא ימשיך להיות רציני ולעבוד קשה, הוא יהפוך לשם היסטורי עבור הכדורגל הברזילאי והעולמי. כרגע כולנו צריכים להירגע איתו, אבל הוא בהחלט שונה. האיכויות שלו אחרות משל כולם".

ויניסיוס, שישתף בעונה הבאה פעולה עם ילד הפלא בריאל מדריד, הוסיף: "הוא הגשים חלום ילדות שלו ואני שמח מאוד עבורו. הוא תמיד מנסה להקשיב לי וליתר השחקנים, אני מקווה שיעשה דברים גדולים גם בריאל מדריד".

בלינגהאם עם "כאפה" קטנה לחברו החדש במדריד

הסלסאו, שמתקשים במוקדמות המונדיאל והעניקו בכורה לחמישה שחקנים ב-11 הפותחים בגלל פציעות של שחקני מפתח, יצרו את רוב ההזדמנויות הטובות במשחק, כולל לוקאס פאקטה שנגח לעמוד בדקה ה-35.

אנגליה, שבעצמה חסרה את הקפטן הארי קיין, בקושי סיכנה את בנטו שערך את הופעתו הראשונה עבור ברזיל בשער, למרות שהמאמן גארת' סאות'גייט בחר במערך התקפי כשהתכונן ליורו 2024. "זה היה רגע מבריק", אמר סאות'גייט על השער של אנדריק, אבל הוסיף: "ההגנה לא הגיבה טוב במצב הזה... ההבדל בסופו של דבר היה רגע אחד למען האמת, וזהו חוסר הרחמים של הכדורגל ברמה הזו".

כשנשאל על הפציעה של קיין, מאמן אנגליה אמר שהוא לא יתאושש בזמן למשחק הידידות מול בלגיה בוומבלי ביום שלישי. ברזיל תפגוש את ספרד במדריד באותו יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully