וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה ניצחה 0:2 מרשים בצרפת, אנדריק וברזיל ניצחו את אנגליה

קרבות יוקרתיים במשחקי ידידות: אנדריק בן ה-17 כבש בדקה ה-80 שער בכורה, והעניק לברזילאים 0:1 מתוק בבכורה של דוריבל בסלסאו. צפו: וירץ כבש שער יפהפה תוך 7 שניות בניצחון המרשים של הגרמנים בליון, באומגרטנר כבש תוך 6 שניות ב-0:2 של אוסטריה בסלובקיה

תקציר: נבחרת צרפת - נבחרת גרמניה 2:0/ספורט1

לא מעט משחקי ידידות נערכו הערב (שבת) ברחבי העולם, כשבמוקד עמדו המשחקים בין אנגליה לברזיל, שהסתיים בניצחון לסלסאו, ובין צרפת לגרמניה, שנפתח עם שער מדהים כבר אחרי 7 שניות והסתיים ב-0:2 לאורחים. גם אוסטריה סיפקה שער בזק, שש שניות אחרי שריקת הפתיחה.

אנגליה - ברזיל 1:0

איזה ניצחון מתוק לברזילאים. לא ביכולת מזהירה, אבל בהחלט יוקרתי, במבחן ראשון למאמן החדש, שאולי מרמז על עידן חדש. שתי נבחרות העל לא נפגשו אחת מול השנייה במסגרת רשמית מאז אותו 1:2 מפורסם של ברזיל ברבע גמר מונדיאל 2002, והערב הן התמודדו פעם נוספת, הפעם במשחק הכנה לקראת היורו עבור האנגלים והקופה אמריקה עבור הברזילאים. אנדריק בן ה-17, הכישרון העולה של ברזיל, כבש את שער הניצחון בדקה ה-80, ובוודאי ייצר הרבה תקווה לאוהדי הסלסאו.

גארת' סאות'גייט המשיך לזמן שחקני פרמיירליג שהוא בוחן לקראת הקיץ בדמותם של קובי מאינו, אנתוני גורדון, אזרי קונסה וג'ראד ברנטוויית', כאשר מביניהם רק גורדון פתח ב-11. אנגליה שלטה, אבל לא הצליחה לכבוש, או לסכן את השער בלי הארי קיין, בערב מתסכל מבחינתה.

מנגד, המאמן החדש של ברזיל, דוריבל ג'וניור, העניק הופעות בכורה לשוער בנטו (אתלטיקו פרנאנסה), לבלמים לוקאס בראלדו (פ.ס.ז') ופבריסיו ברונו (פלמנגו), למגן השמאלי וונדל (פורטו) ולקשר ז'ואאו גומש (וולבס).כ-90 אלף אוהדים נלהבים קיוו לראות בוומבלי ניצוצות ראשונים של נבחרת "שלושת האריות" לקראת אליפות אירופה בקיץ, עם ניצחון אנגלי ראשון על ברזיל מאז 2013, אבל צפו בכישרון העולה מברזיל חוגג את שער הבכורה שלו. כידוע, אנדריק יעבור מפאלמיירס לריאל מדריד בחודש יולי.

צפו בניצחון של נבחרת ברזיל בוומבלי

תקציר: אנגליה - ברזיל 1:0, שער ניצחון של אנדריק בבכורה/ספורט1
אנדריק חוגג שער לזכות נבחרת ברזיל. רויטרס
אנדריק חוגג שער לזכות נבחרת ברזיל/רויטרס
אזרי קונסה מחליף את קייל ווקר במדי נבחרת אנגליה. רויטרס
הציל גול ואז נפצע ויצא. קייל ווקר מפנה מקום לטובת אזרי קונסה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 13: ויניסיוס נשלח במתפרצת וכבר הכניע את פיקפורד, אבל בעט חלש ונתן לווקר זמן לחזור ולהציל לפני הקו. הקפטן ניסה להרחיק ופגע בגב של מגווייר, ולאחר מכן גם נזקק לטיפול מחוץ למגרש.

דקה 17: פאקטה חטף בקלות לפודן ושלח לרחבה את רודריגו, אבל הבעיטה שלו חלפה ליד הקורה.

דקה 18: בלינגהאם החזיק בכדור בצד שמאל, מצא את גלאגר על סף הרחבה וזה הקפיץ פנימה לעבר ווטקינס, שהתקדם ותחת הלחץ ומול הזינוק של בנטו בעט מעל המשקוף.

דקה 20: ווקר נאלץ לצאת בגלל הפציעה המוקדמת, קונסה נכנס במקומו להופעת בכורה.

דקה 35: פאקטה קיבל כדור מרודריגו כשהוא חופשי ברחבה וכבר הכניע את פיקפורד מ-12 מטרים, אבל למזלה של אנגליה נעצר בקורה.

דקה 60: בלינגהאם זיהה את שוער ברזיל מחוץ לשער, וניסה להפתיע מ-30 מטר, ופספס במעט בטרם הוחלף.

דקה 80: גול! אנדראס פריירה שלח כדור עומק לוויניסיוס, כוכב ריאל נהדף על ידי השוער האנגלי, אנדריק היה שם כדי לדחוק מקרוב את הריבאונד עם שערו הראשון ולקבוע 0:1 לברזיל.

אולי ווטקינס שחקן נבחרת אנגליה מחמיץ מול בנטו שוער נבחרת ברזיל. רויטרס
החמצה גדולה. אולי ווטקינס/רויטרס

צרפת - גרמניה 2:0

היריבות הנצחית בין שתי המעצמות התרחשה פעם נוספת, הפעם באצטדיונה הביתי של ליון, כשסגנית אלופת העולם נכנעה למארחת היורו הקרוב במשחק הכנה משמעותי עבור השתיים. בפעם האחרונה שהן נפגשו במשחק הכנה בספטמבר, זה הסתיים עם 1:2 מפתיע של המנשאפט. גם הפעם האורחים מגרמניה הצליחו להשיג את הניצחון, שהושג בזכות שער מדהים של וירץ כבר אחרי 7 שניות, ועוד אחד של האברץ בפתיחת המחצית השנייה, שהיממו את הצרפתים, שהיו המסוכנים יותר ברוב דקות המשחק. אחרי שבשלושת המשחקים האחרונים גרמניה לא הצליחה לנצח את אוסטריה, טורקיה ומקסיקו עם שני הפסדים ותיקו - יוליאן נאגלסמן הצליח קצת להשתיק את קולות המבקרים לקראת הטורניר הביתי בקיץ.

קאי האברץ, נבחרת גרמניה מול צרפת. רויטרס
שער מצוין. האברץ/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 1: גול! גרמניה למדה מאוסטריה עם שער כבר במהלך הראשון של המשחק. קרוס היה עם הפנים לשער שלו, ואז הסתובב ומסר לווירץ. כוכב לברקוזן התקדם ושיגר מ-20 מטרים אל החיבורים של סמבה חסר האונים. 0:1 לגרמניה.

דקה 22: קיליאן אמבפה השתלט יפה על כדור ברחבה, בעט חד מ-13 מטר, ליד הקורה.

דקה 33: הלחץ של צרפת נמשך, עם עוד הזדמנות לאמבפה, שהגיע לאחד על אחד מול טר סטגן וניסה להקפיץ מעליו, השופט קלט.

דקה 49: גול! וירץ הנהדר מסר כדור עומק למוסיאלה, חלוץ באיירן עבר את השטער, מסר להאברץ שנותר לבד, ושחקנה של ארסנל נעץ מקרוב כדי לקבוע 0:2 לאורחת.

פלוריאן וירץ שחקן נבחרת גרמניה חוגג שער. OLIVIER CHASSIGNOLE/AFP, GettyImages
הימם את הצרפתים. פלוריאן וירץ חוגג/GettyImages, OLIVIER CHASSIGNOLE/AFP

סלובקיה - אוסטריה 2:0

שתי נבחרות שיהיו גם ביורו 2024, נפגשו בברטיסלבה והאורחת נזקקה לשש שניות בלבד כדי לעלות ליתרון. כריסטוף באומגרטנר, קשרה בן ה-24 של ר.ב. לייפציג, קיבל את הכדור מיד בבעיטת הפתיחה, פילס דרכו בין שני שחקני סלובקיה, חלף על פני השלישי ואז התקדם ובעט מ-20 מטרים אל הרשת של מרטין דוברבקה. שש שניות בלבד - אחד השערים הכי מהירים שנראו לאחרונה. שני המפגשים הקודמים בין השתיים, אגב, הסתיימו ללא שערים, אבל הפעם רק סלובקיה נשארה על האפס. אנדי ויימן, שחזר לסגל האוסטרי אחרי כשנה וחצי, ציין את הקאמבק עם שער בדקה ה-83 לאחר בישול של רומאנו שמיד שנכנס יחד איתו 13 דקות לפני כן.

צפו: תקציר הניצחון של אוסטריה, כולל השער הנהדר

צפו: אוסטריה ניצחה 0:2 את סלובקיה, כריסטוף באומגרטנר כבש שער נהדר תוך 6 שניות (!) במשחק הידידות/ספורט1
כריסטוף באומגרטנר שחקן נבחרת אוסטריה חוגג שער. רויטרס
איזה מהלך. כריסטוף באומגרטנר/רויטרס

אירלנד - בלגיה 0:0

המארחת קיוותה לנצל את ההרכב החסר מאוד של בלגיה כדי לנצח אותה לראשונה בהיסטוריה, אבל הבכורה של ג'ון אושיי על הקווים כמאמן זמני הסתיימה ללא שערים וכך גם הניסיון העשירי לא צלח. קוני דה וינטר מגנואה ערך בכורה בהגנת בלגיה ונגיעת יד של ארתור ורמירן הצעיר גרמה לפנדל (למרות שהכדור פגע בפניו לפני כן), אבל מאטס סלס עצר את הבעיטה של אוון פרגוסון בדקה ה-28. בצד השני, קוויבין קלהר מנע מלואיס אופנדה לכבוש עבור בלגיה.

צפו בתקציר המשחק

תקציר: אירלנד - בלגיה 0:0 (ידידות)/ספורט1
אוון פרגוסון שחקן נבחרת אירלנד מחמיץ פנדל. Charles McQuillan, GettyImages
החמצה רשלנית. אוון פרגוסון/GettyImages, Charles McQuillan

במשחק נוסף:

דנמרק - שוויץ 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully