וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריק חגג והתנשק עם חברה שלו, בברזיל חשפו את "הזוגיות המוזרה"

28.3.2024 / 7:00

מבוגרת ממנו, מאוהבת בטירוף, כבר מדברת על ילדים (למרות שהוא בן 17) ובינתיים צוברת מאות אלפי עוקבים. הכירו את בת הזוג של הלהיט החדש של ברזיל וריאל מדריד

ספרד, קולומביה, גרמניה ואוסטריה: צפו בשערי השבוע בכדורגל העולמי/ספורט1

אנדריק עבר ימים קסומים במסע שלו באירופה, כשבשבוע האחרון כבש פעמיים במדי נבחרת ברזיל והפך ללהיט העולה במדינתו. אנדריק, רק בן 17, שחקן ההתקפה הכישרוני שאמור לעבור לריאל מדריד מפאלמיירס בחודש יולי, נכנס פעמיים כמחליף במדי הסלסאו, ומול אנגליה כבש את שער הניצחון, ומול ספרד כבש 4 דקות אחרי שנכנס בוולה יפה בדרך ל-3:3 סוער.

אנדריק שחקן נבחרת ברזיל חוגג שער. רויטרס
ימים מרגשים. אנדריק/רויטרס
אנדריק מנשק את בת זוגו אחרי המשחק של ברזיל. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
אנדריק מנשק את בת זוגו אחרי המשחק של ברזיל/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

אנדריק שיחק מול ספרד באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו, שבו ישחק החל מהעונה הבאה, ובסיום המשחק אף פגע את נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס שאמר לו "אנחנו מחכים לך". הוא התקבל בתשואות כמובן על ידי הקהל המדרידאי, וזכה לאהבה גדולה, על אף שהיה מעורב בכמה דחיפות מיותרות עם מארק קוקורייה המקומי.

עם זאת, מיד עם סיום המשחק אנדריק ניגש ליציע, ואחרי חיבוק עם אביו, המצלמה תפסה אותו מנשק לבת זוגו בצורה רומנטית. מעריציו בברזיל כבר מכירים אותה, אבל כעת העולם כולם לומד להכיר את הצעירה, ואת מערכת היחסים ביניהם.

שמה הוא גבריאל מירנדה, והיא בת 20, מבוגרת מאנדריק בשלוש שנים. היא אוהדת של פאלמיירס, הכירו לפני כשנה אחרי אחד המשחקים, אחרי שלכאורה הבחין בה במהלך ריאיון, ומאז הם צמודים. לאחרונה אף אמרה ש"אני חולמת להתחתן עם אהבת חיי ולעשות איתו ילד, זה החלום שלי", על אף גיל הצעיר.

יש לציין שעד לא מזמן היו לה רק כמה עשרות אלפי עוקבים, ומאז שהוא התפרסם היא כבר עברה את החצי מיליון עוקבים באינסטגרם.

אתמול אחרי המשחק, היא העלתה תמונה שלהם מתנשקים וכתבה: "אתה מרפא כל יום פצעים שאפילו לא גרמת. הגעת כשלא ציפיתי לשום דבר אחר. הגעת וגרמת לי להאמין באהבה. ואהבה הדדית, אהבה לכבוד, אהבת חברות, אהבה בלתי מעורערת. איתך הכל נראה קל, להיות איתך הפך למקום קסום שמרחיק בעיות מהמוח שלי....

"הלוואי והיית יכול לראות דרך העיניים שלי כמה אני אוהבת אותך. תודה על כל מילה, יחס, מבט, חיבוק, נשיקה, תפילה, כל אחד הוא כאילו היה הראשון, כל פעם. זה כל כך מהמם לראות את כל זה מקרוב, לראות את החלומות הכי גדולים שלך מתגשמים, לראות את החיוך הזה על הפנים שלך, זה מרגיש כמו החלומות שלי. אלוהים הוא הכוח שלך ויש לו מטרות יפות ויוצאות דופן לחיים שלך. תן לו את חייך והוא יעשה הכל. אני איתך. אני, אתה ואלוהים".

  • עוד באותו נושא:
  • אנדריק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully